12 augusztus 2011

L.A. Colors - Lip Smacking!

Kicsi, praktikus, jó minőségű és olcsó! Röviden és tömören így tudnám jellemezni az L.A. Makeup Lip Smacking csomagját. 3 terméket tartalmaz ez a csomagocska, egy duo szájfényt, egy szájkontúrceruzát és egy hegyezőt! Mindezt 695 Ft-ért!

Egy műanyag, zárható zacskóban vannak a kicsik elrejtve. A kis készletben találunk egy papírt is, ami feldobja az egészet, olyan cuki színes :). A hátoldalán pedig a csomag tartalmát tüntetik fel, az összetevőkkel együtt.


További képek és vélemény a bejegyzés folytatásában!
Nézzük a Runway Walk elnevezésű csomag tartalmát. A szájceruza egy gyönyörű szép gyöngyház fényű árnyalat. Szolid fedése van, az ajkaimon kétszer húztam át, hogy egyenletes legyen az eredmény. Sok rúzsomhoz passzol ez a szín, ezért jól fel tudom használni :). 


A szájfénynek egy szintén gyöngyház fényű színe van a mintán, ám a számon nekem már nem olyannak tűnik. Textúráját nézve elég tömör, elég volt 1-1 "újratöltés", hogy kifessem a számat, viszont ragadós, amit én nem szeretek. A másik árnyalat színtelen, minden sminkes kollekcióban kötelező darab egy ilyen. Egy átlagos szájfényhez hű a tartóssága, tehát körülbelül az első evésig marad fent az ajkakon!



Ha elnyerte a tetszésed, akkor itt tudod megrendelni, illetve az üzletekben is megtalálod :). 
Neked van már hasonló Beauty Csomagod? :)

2 megjegyzés:

Tonie írta...

Nekünk ezt Bravo Otton dobálták és a hugom kapott el nekem egyet.A ceruza tényleg nagyon jó,de a szájfényt utálom a ragacsossága miatt.

Bikira írta...

Azt én is utálom, ha ragacsos. Az ára viszont elég baráti. Nekem is van ilyen kis beauty csomagom. 6részes vidám, nyári szemhéjpúder és fekete szemceruza van benne. Nagyon szeretem őket.:)
(Andi)