01 augusztus 2011

Kiegészítőim I. rész

Szeptembertől visszaköltözöm Szegedre (egyelőre), és naagy-naagy szobám lesz, ahol szabadjára engedhetem a fantáziám, persze minden rombolás nélkül. Ezért elkezdtem már most gondolkozni és tervezni, hogyan fogom elrendezni a sminkjeimet és a kiegészítőimet. Sok-sok képet gyűjtögettem már össze, most ezeket szeretném egyrészt megosztani veletek, hátha segítek valakinek :). Amikor visszaköltöztem és berendezkedtem már, akkor pedig készítek egy újabb bejegyzést :). Másrészt szeretném megmutatni, itthon, hogyan tárolom a kiegészítőimet, első részben a fülbevalókat, ilyesmiket.



Elsőnek tehát jöjjön egy csokor kép a tárolási ötletekről!


Gyűrűknek, fülbevalóknak, apróságoknak:

Ez nagyon kis aranyos, és színes, csak elég sok helyet foglal. Sok fiókban láttam, ott nem porolódik :).

Ez a poharas verzió nagyon előnyös, az akasztós fülbevalóknak az egyik legjobb :)

Ez is aranyos szerintem, ez egy jégkocka készítő :)

Nyakláncoknak:

 




Vegyesen:


   


Amint látjátok a parafatábla és az akasztó a legnépszerűbb :). Nekem a legjobban a képkeret tetszik, sógoromat meg is kértem már, hogy csináljon nekem egyet (asztalos). Ezekből vettem én is példát, következzenek az én cuccaim :)

A fekete tárolón tartom a nem egyszerűbb bedugós
fülbevalókat. A tárolót egy kínaiban kértem, de
ebay-en is lehet vásárolni.

Ezen pedig a gyöngyös fülbevalók vannak.

Én pedig ezen tárolom a lógós fülbevalókat :)



Kitűzők egy kis kosárkában

És pár nyaklánc a szekrényben, egy akasztós, színes
műanyagon. Eurós boltban vettem, 250 forintért
és nagyon erős ragasztó van a hátán, és szerencsére
nem szedi le a szekrény burkolatát.
Egy másikat is fogok vásárolni, méghozzá öveknek :).


Karkötők szintén egy kis kosárkában :)
Ti hogyan tároljátok az ékszereiteket? :)

12 megjegyzés:

csokishami írta...

az a masnis és baglyos fülbevaló *.* nagyon tetszenek, elárulod merre vetted?:)

sunbeam írta...

masnis H&M, baglyos, ha érdekel, írj egy e-mailt a lovetheheels@hotmail.com -ra :)

Fanni írta...

A nyakláncaim elég rendhagyó módon egy katanára (szamuráj kard) vannak fellógatva...Az asztalom felett van a kard, így teljesen kézenfekvő volt, hogy ide kerüljenek a nyakláncok...
A fülbevalóim(akasztósak) a sminkecsetes poharam szélén sorakoznak, pici bedugós fülbevalók pedig a piercingek között vannak, egy pici pénztárcában...legalábbis azok, amiket még nem hagytam el:)

Galatea írta...

szia
ezek az általad kínaiből kért tartók nekem is nagyon tetszenek.
egyszer kértem teszveszről 200/db ft ért, és mire ideértek mindegyik minimum 2darabra tört..az eladó meg ezt válaszolt hogy legközelebb kérjem törékenyként , ami meg drágább lett volna mint maga a cucc :S
kínaiból én meg nem merek kérni mert nálunk olyanok hogy nagyon rosszul megy a biznisz látszik, és szinte ugranak rád ha bemész körülnézni..szóval elég fura lenne hogy nézegetem a tartót és mondom hogy hát ..nekem csak a tartó kéne..

Galatea írta...

ja és az én módszereim :
-nyakláncok szekrény oldalán öntapadós fürdőszobai fogason
-vékony karkötők szintén ezekre akasztva
-vastagok kosárban
-lógós és bedugós fülik, egyaránt organza zsákocskákba szúrva

Kicsi Díva. írta...

Én így tárolom őket,itt a poszt:
http://cipotaskamania.blogspot.com/2011/07/gardrobszekreny.html

Topánka írta...

Vettem egy ikeás háromszintes üveg kínálót, a fülik a szélén lógnak, a gyűrűk legfelül, középen a karkötők és órák, alul meg a nyakláncok egymás mellett.
A sminkjeim pedig egy hússzor tizes dobozban elférnek, azokat inkább hagyjuk... :)

sunbeam írta...

Nagyon ötletesen tároljátok ti is akkor az ékszereket :)).

A szamurájkard nagyon durva :). Nem az én stílusom, de tetszik :).

scarlett írta...

a poharasat tuti megcsinálom egy borospohárral és lehet hogy telerakom pici fülbevalókkal vagy kitűzőkkel is. :)
nálam
nyakláncok: képkeretben
lógós fülbevalók: a lámpaburára akasztva
karkötők: műbőr csatos ékszerkartó dobozban
+ van két lányos ékszertartóm amin kis akasztók vannak és a szoknyájára is lehet akasztani dolgokat. ezen vegyesen vannak.

Coco - Chanel írta...

A hasonló alakú és nagyságú karkötőim csoportosítva vannak és össze vannak fogva egy szalaggal és így belerakva egy dobozkába. fülbevalók kipárnázott kis dobozba (amiben a nagyobb ékszerüzletekben árulják) abba vannak beleszúrva. nyakláncaim sok ideig parafatáblán voltak de a kis szobámban sajnos mindig útban volt így ők is dobozba kerültek (de amúgy sincs sok). Hajpántokat és hajráfokat pedig a radiátor kiálló kis részén tartom (nem tudom a pontos nevét).

Coco - Chanel írta...

Ja és a tárolási ötletekből a poharas tetszik a legjobban meg ahogyan te tartod a láncokat a kis akasztón :) Egy olyat lehet én is beszerzek.

Bini írta...

Nagyon örültem az ötleteknek, mivel állandóan rendezgetem a cuccaimat. A nyakláncaim nekem is fogasokon lógnak, de egy ilyet még én is beszerzek az öveknek. A hajpántjaimat vállfákon tartom, ezeket pink szalaggal vontam be, azután akasztottam fel. A lógós fülbevalóim poharakon lógnak, üveg pezsgőspoharakon. Karkötőknek csináltam egy papírtörlő belső vastag papírhengeréből egy kis részt, erre sorakoztattam fel őket. Csillogós rózsaszín papírral vontam be. A bedugós fülbevalóimat kis ékszertartókban tárolom.
Esetleg van ötleted a gyűrűk és a kis, fel nem akasztható báli táskák tárolására? :)