15 augusztus 2011

Kallos és essence korrektor tesztek

Az elmúlt hetekben arra lettem figyelmes, hogy nincs korrektorom. Az essence 3 az 1-ben korrektorja volt csak, de az is utolsó óráit élte. Nem is nagyon volt rá szükségem, de amióta abbahagytam az aszpirin maszkozást, azóta előjött néhány pattanás. A vizsgaidőszak és a nyár kialvatlansága pedig karikákat hívott elő, így korrektor vásárlás körútra indultam. Nem tartott sokáig, ugyanis csak egyet vettem, azzal elvoltam jó sokáig, mígnem elhagytam... Ő volt az essence stay all day korrektorja. Ezután vettem meg (2 hete) a Kallos stiftes korrektorját.


A véleményem és előtte-utána képek a bejegyzés folytatásában:
Kezdjük az essence aplikátors korrektorjával.

essence Stay all day concealer 16h - long lasting 
(10 natural beige)

Miért is vettem ezt? Gondolkoztam még a 2 végű, pure skin(javítsatok ki, ha nem az, már nem emlékszem) korrektoron, de valamiért lemondtam róla. A 3 az 1-bent nem akartam már megvenni, a stiftes nem vált be (azt is elhagytam), az ecsetes pedig elég kevés ideig volt elég. A Stay All Day termékcsaláddal sem vagyok kibékülve, az alapozójának csak az illatát szeretem, de azt nem mondanám, hogy tartós is. Ez a korrektor 16 órás tartást ígér, bevallom, addig még nem volt rajtam smink, így nem tudok erről nyilatkozni. Megszerettem ezt a terméket, de nem a tartóssága miatt - amivel mellékesen semmi gond nincs, szerencsére, de erről később.

Engem leginkább egy szájfényre emlékeztet, mindig olyan szívesen felkenném az ajkaimra is, de ez még eddig kimaradt :).

Annyi korrektor, amennyi az aplikátoron marad, bőven elég a 2 szemem alá, valamint a pattanásokra is. Nekem mindig ez a problémám ezzel a megoldással, szájfényeknél is, hogy olyan kevés "folyadék" kerül az aplikátorra, hogy legalább 2-3* bele kell mártogatni a tubusba, hogy valamire elég legyen. Itt bőven elég 1 alkalom, amikor kinyitod. Nyár eleje óta használom, és tegnap vettem észre egy igen előnyös tulajdonságát. Én mindig úgy használtam, hogy felkentem a szemeim alá és bele is dolgoztam a bőrömbe. Tegnap kint száradt az ecsetem, és nem volt kedvem az ujjaimmal dolgozni. Amíg visszaértem a szobámba, átvette a bőröm színét! Mondom ez mi... Mivel addig egy nagyon világos árnyalatot láttam (amit ti is fogtok látni mindjárt), eléggé meglepett, hogy igazodik a bőrszínemhez, vagyis igazából megszárad. Ezt nem írják sehol sem a csomagoláson, de így van. Nézzétek csak:

Kicsit eldörzsöltem, mert elég vastagon vittem fel, és úgy nehezebben szárad.
Tehát ez volt a tegnapi nap meglepetése, elég béna vagyok, de ez most más téma... :D.

Fedés: nem tudok rá semmi extrát mondani, egy tök átlagos korrektor, de én mégis szeretem. Az erős karikákkal nem bánik el, ahhoz még kell valami plusz termék is, de egy átlagos napra megfelel. Én azért szeretem mert nagyon könnyű vele dolgozni, ha megszáradt, ott is marad a helyén, és nagyon jól építhető.

A képről: Az felső két kép talán egyértelmű. A 2 alsó: a bal oldali felvitelt követően, a mellette lévő pedig száradás közben.
A nem makacs bőrhibákkal elbánik, de ahol sok és nagyon piros pattanás, seb, egyéb van, ott ráfér a támogatás.

Tartósság: ha megvárjátok, hogy megszáradjon, akkor bírja rendesen. Még nem kellett egyszer sem utána dolgoznom, de maximum 8-9 órát viseltem.

Tehát ő lenne az essence stay all day 16h korrektora. Aki egy általános, de nem erős fedésű terméket szeretne, annak szerintem megfelel. 8-900 forint körül volt.

Ja igen... Ugyebár őt elveszítettem, és amikor megvettem a következő tesztalanyom, azon a napon találtam meg :D.

kallos cosmetics - concealer stick 02

Ő pedig a Kallos stiftes, csavaros korrektorja. Őt én csak borhibákra használom, mivel a karikákra nem szeretek ilyen tömör textúrájú terméket felvinni. A folyékony termékekkel sosincs gondom, szépen el lehet dolgozni, mivel nem ilyen tömörek. Szerintem.
Ez a kis drágaság, 250 forint volt, de valami csúcs szuper. A Kallos termékeiben eddig nem csalódtam, de sminkes cuccaim nem is nagyon voltak - nem emlékszem, inkább ezt mondom. Én a 02-es árnyalatot vettem meg, a nyári bőrszínemhez ez igazodik a legjobban. A tömörebb korrektorokból én azokat szeretem, amik közel állnak a bőrszínemhez.


A csomagolással meggyűlt már a bajom párszor, vagyis a csavaros részével, ugyanis nem mindig akar vissza-, illetve kicsavarodni a stift része. Ezen kívül semmi negatívumot nem tudok rá mondani.

Íme a fedése, egy igen problémás bőrfelületen, 1(!) rétegben:
Itt semmi képmanipulálás nem történt, ez csupán a korrektor műve!!
Egyértelmű szerelem!
Tartósságával sem volt még probléma, amíg viseltem egy sminket, addig tökéletesen bírta!

Nektek van valamelyik termékből? Melyik a kedvenc korretorotok?

6 megjegyzés:

Dia írta...

aa dejó! őszre szerintem én is veszek ilyet:)

Kinga írta...

Nekem is van ilyen Essence korrektorom, szerintem elég jó :) feliratkoztam követődnek, ha van időd nézz be hozzám is :)

Bikira írta...

Durva, hogy csak 250 Ft volt a Kallos. Hát a képen tényleg bizonyított, szuper lehet. Én nem szeretem a stiftes korrektorokat, mert nem tudom szépen eldolgozni. Én ezt az Essence-t használom és nagyon szeretem.:) És még én se vettem észre ezt a színalkalmazkodó tulajdonságát basszus.:D Ki fogom próbálni.:D
(Andi)

Fannieperke írta...

Én mostanában vettem meg a Catrice korrektor palettáját. Imádom! MInden problémára megoldás! :)

kiki írta...

az emberrel általában úgy van, h amit elhagy, pótolja és pont akkor találja meg, mikor már megvan az új.. :P fogd fel a pozitív oldalát, legalább már van 2! :D

istenem! ez a kallos valami hihetetlen! :o hol szerezted be?

én általában a rossmann-os korrektort használom, valami hasonló, mint ez az essence, csak nem ilyen szájfényecsetes. :( elég jól fed, de sajnos nem olyan nagyon tartós - szerencsére csak pár órára mozdulok ki, így nem kell sehová magammal vinnem, hogy utána dolgozzak vele. :D

nálunk egy parfümériában lehet kapni lady ann termékeket, amik isteniek! szempillaspirált és szemceruzát szoktam náluk venni, párszáz forint, szuper tartós minőség! egyszerűen imádnivaló :)

sunbeam írta...

Kallos fodrászkellékesnél, 100 forintosokban lehet beszerezni, illetve ilyen "útszéli" árusoknál :D