23 augusztus 2011

Eveline - Finish Show make-up 3in1 - TESZT

Egy érdekes alapozóra leltem pár hete, ami tökéletesnek bizonyult a meleg időben. Gyengébb fedésű, mint egy alapozó, de erősebb, mint egy színezett hidratáló, ám mégsem nehezíti el a bőrt. Az Eveline (?) márka termékéről van szó, amit százforintos boltokban lehet megtalálni, illetve fodrászkellékesnél is.

Tesztképek és vélemény a bejegyzés folytatásában:

Amit írnak róla:


Eveline - Finish Show make-up 3in1

"Hosszantartó hatás 3az1-ben.
sminkalap + korrektor + krémpúder
Tökéletesen takar és szuper tartós alap akár 15órán át! Az innovációs 3D HI-TECH colour formula tökéletesen eltakar mindenféle rendellenességet és a fáradtság jeleit, ideális sminket garantálva maszk hatás nélkül. A Finish Show 3 színárnyalatú unikális hálóval takarja 
a bőrt, aminek olyan a hatása, hogy az alapozó tökéletesen alkalmazkodik a bőrszínhez. Hidratáló és kisimító hatású. 
Hatás: A bőr jól néz ki és jól érzi magát egész nap a smink javításának szüksége nélkül. "


Haladjunk szépen sorjában:
A hosszantartó hatást meg kell, hogy cáfoljam, ugyanis 15 óráig biztos nem bírja, nekem 4-5 órát volt fent a bőrömön, utána lehetett javítgatni...
A 3 az 1-ben hatásról semmi különlegeset nem tudok, nem tapasztaltam semmi extrát, ugyanúgy kellett alap hozzá. A korrektort meg külön nem értem, mivel a fedése sem nagy. A textúrája viszont nagyon jó. Egy könnyed, krémes alapozóról van szó, ami szépen "beolvad" a bőrbe, és elfedi a pirosságot.



Tökéletesen takar, ahogy említettem már megbukott, szuper tartós alap, az viszont igaz. Nagyon szépen építhető, tehát esti sminkhez tökéletes alap! Viszont én nem így használom, hanem csak magában, mivel egy könnyed nyári alapozónak tökéletesen megfelel. Pici a fedése, tehát bőrhibákat nem tünteti el, de a pirosságot igen. A maszk hatás elmaradása szintén igaz, de nincs is olyan erős textúrája, hogy azt okozna.
Alkalmazkodik a bőrszínhez, ez szintén igaz.


Kinek ajánlom?
Aki egy könnyed alapozót keres a nyári napokra, kis fedéssel. A bőr szellőzik, nem nehéz a viselete, de bőrhibákra nem ajánlom. Építeni tökéletes, tehát aki szeret "építgetni", bátran használja.
Persze bárki használhatja, csak utána ne lepődjön meg, azért írom le ezeket :).

Próbáltad már ezt a terméket? 

4 megjegyzés:

Catwalk_bitch írta...

eveline termékeket lehet kapni rossmannban, bár nem sminktermékeket. :)

Timike írta...

A leírás alapján jobban hangzik, mint a teszted alapján. :P Amit viszont nem értek: hogy lehetne tartós alap, ha önmagában sem elég tartós?

sunbeam írta...

Azért írtam a leírással a tesztet, hogy lássátok, hogy szerintem nem olyan.
Esti sminkhez viseltem alapként, és úgy nem volt vele semmi gond, viszont önmagában nem tartós!

Bikira írta...

Nálunk is van a fodrászcikkes boltban ilyen márka. Alapozót még sosem próbáltam, de szemceruzát stb igen és azokkal nincs gond. Hú tényleg Rossmannban asszem ecset van.
(Andi)