30 augusztus 2011

E.L.F. korrektorok - TESZT

A korrektorokra szavaztatok nagyon sokan a blog Facebook oldalán, hogy erről szeretnétek tesztet látni. Ezért félre tettem a már megismert két korrektoromat, és elővettem a 2 újat:
e.l.f. Tone Correcting Concealer - Light Beige
e.l.f. studio Complete Coverage Concealer - Medium


Teszt és előtte-utána képek a bejegyzés folytatásában.



Korrektor vásárlási lázamat annak tudtam be, hogy a meleg időben szívesen tettem fel csak korrektort és sokszor elhagytam az alapozót. Még azzal is meg tudnám magyarázni, hogy árnyalatok terén ezzel vagyok a leginkább elmaradva, ha valaki mást kell sminkelnem.

e.l.f. Tone Correcting Concealer - Light Beige

Ez a termék a másfél fontos darabok között található meg, EZEN a linken. Sajnos az utóbbi rendeléseknél picit csalódtam ebben az árkategóriában és már szívesebben rendelek studio termékeket, mert azok inkább beválnak, mint ezek. Sajnos ez most is így történt.


Ecsetes korrektorról van szó, így könnyű a felvitele. Állagát tekintve olyan, mint egy jól felhígított alapozó és fedése ennek megfelelően elég gyér.
Akinek van stiftes All Over Cover Stick-je, annak az illata ismerős lesz, ugyanolyan citrusos, ami engem még mindig idegesít.

A szemeim alatt most korántsem olyan lilás a bőröm, mint szokott, azért ezzel még elbír, de ez főleg a sárgás árnyalatnak köszönhető.


A pirosság elfedése már nem sikeres:


Tartósság: Ezzel nincs panasz, de mindig építettem rá, önmagában kevés nekem...

Összességében nekem nem vált be ez a korrektor, az apró bőrhibákkal nem igen birkózik meg, nekem azok pedig mindig van, a pirosságról már nem is beszélve. Kinek ajánlom? Akinek nem szükséges erős fedésű korrektor...

e.l.f. studio Complete Coverage Concealer - Medium

Jelentősen több reményt fűztem ehhez a korrektor palettához, már régóta meg szerettem volna rendelni. Nagyon tetszenek a studio termékek csomagolásai, matt feketék, és jól zárnak a dobozkák. Általában találunk tükröt a csomagoláson belül, habár én ezeket sosem használom ki, szeretem látni az egész arcom, amikor javítgatok a sminken is. 

4 árnyalatot találunk ezekben a termékekben, én a medium-ot választottam, mert szándékomban áll barnának maradni télen is. Kapunk hozzá ecsetet, amit én nem próbáltam ki, alapból a Sigma F70-es korrektor ecsethez nyúltam.


Azért is jó, hogy ennyi árnyalat van benne, mert tudjuk kevergetni, összemosni az arcunkon. A szemeim alatti karikák eltüntetésére én szeretek többet is használni, mert a szemzugnál nagyon lilás a bőröm, kifelé haladva pedig pirosas, de már inkább bőrszínű. 
Sokkal tömöttebb a textúrája, mint az imént említett ecsetes korrektornak, és szerencsére a fedése is sokkal erősebb. Nekem kellemesebb ezt használni, a másik nagyon folyékony és nagyon laza. 

Karikákkal ő is elbánik:

A pirosság elfedésében is ügyes, de még van mit javítani:

Tartósság: a patikra 4-5 óra elteltével ráfér a javítás.

Nekem jobban bejön ez a korrektor, de nem is feltétlen a fedése miatt. Sokkal kellemesebb vele dolgozni, mint a másikkal. Szívesebben nyúlok ehhez már a csomagolása miatt is, de főként a használhatósága és kombinálhatósága miatt.

Nektek van már valamelyik korrektorból? Tapasztalat? 

2 megjegyzés:

~Castia~ írta...

Nekem a concealer pencil & brush van meg, az egyik vége hegyezős korrektorceruza, a másikon van az ecset. Ez a hurcolós korrektorom, amit napközbeni javítgatásra használok, ha kell.

cpetra írta...

Szia! A Missha Under The Style Under Eye Brightener termékkel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?