17 augusztus 2011

ASTOR Soft Sensation ajakrúzs - 500-as árnyalat TESZT

Rúzsmániám az utóbbi időben sem veszített a lendületéből, sőt... A melegebb időben, nem szeretek mostanság szemsminket készíteni, csak spirálozni a pillákat, éppen ezért egy élénk rúzzsal színesítem az arcom, vagyis az ajkaim :). A Coty Hungary Kft.-től kapott csomagomban lapult ez a rúzsocska, amit azóta nagyon megszerettem. Na persze nem azért, mert kaptam, hanem azért, mert szeretni való. De nézzük, hogy miért és mégis mi ez :).


Amit tudni kell erről a termékről:

ASTOR Soft Sensation Vitamin&Collagen ajakrúzs


"Hidratáló ápolás és védelem az ajkaknak az A-, C-, E- vitaminnak és a kollagénnek köszönhetően. Csökkenti az ajak ráncait és a kirepedezést. SPF20."

Az ígéretről: akik olvassák a rúzsos bejegyzéseim, már tudják, hogy nekem elég szárazak az ajkaim, hamar kirepedeznek, így nálam üdvözölve van minden hidratáló termék. De sokan csak ígérgetik, hogy az ő termékük bizony tartalmazza a sok jót, azonban a várt hatás nem következik be. Szerencsére az Astor rúzsa nem okozott csalódást. Nagyon kellemes viselni ezt a rúzst, ami a könnyed, krémes textúrájának is köszönhető, valamint a szép színének. A legfontosabb azonban mégis az, hogy valóban hidratál.
Tartóssága az első evésig tart, nem is várok tőle többet, még talán örülök is, mert olyan jó felkenni :). Szépen lehet vele dolgozni, nem maszatolódik el.

Ó, egy apróság kimaradt, a csomagolás! Amikor megláttam, megörültem, hogy végre egy nem fekete tubusos rúzs. Nagyon csajos, ám mégis elegáns dobozban érkezik a kicsi, fehér, igényes műanyag, amelyen egy rózsaszín csík fut körbe.

3 színcsalád létezik ebből a rúzsból, onnan fogod tudni, hogy melyiket vásárolod, hogy milyen színű csík fut körbe a csomagoláson. Vannak a pirosak/korallak, a pinkek/rózsák és bézsek/barnák. Én a pink/rózsa családból kaptam, egy - mily meglepő - rózsás árnyalatot. Kicsit nekem epres beütése is van.

Bocsi, hogy használtan fényképeztem le a rúzst :/.
És így mutat a számon. Egyszer kentem át az ajkaimat, és ebből is látszik, hogy szépen fed.


Nektek van már ilyen Astor terméketek? 

A véleményem kifejtésében csakis a saját tapasztalataimra támaszkodtam, nem befolyásolt, hogy tesztelésre kaptam!.

6 megjegyzés:

Bikira írta...

Csodaszép a rúzs. Én szeretem az Astor termékeket, abszolút jó minőség szerintem. Nekem viszont a fehér műanyag kicsit gagyi. Akkor a körbefutó csík jelzi a színt, nem ami az aljára van matricázva a kóddal (csak mert a kettő nagyon különböző)?
(Andi)

Kinga írta...

Gyönyörű szín! Nekem a 730-as árnyalat van meg belőle és imádom! :)

Belle írta...

Tényleg csodaszép ez a szín.:)

Judit írta...

Nekem a bézsekből van a 300as, de én elsősorban az SPF 20 miatt örültem meg, tavasszal nyáron nekem nagyon fontos a fényvédelem az ajkak bőrén is. Azt vettem észre, hogy kevesen figyelnek erre, pedig az uv sugár gyilkolja ám rendesen itt is a bőrt.Bár én is csak egy éve figyelem, hogy uv szűrős rúzst,szájfényt vegyek, hát igen 25+, már jobban odafigyelek az antiagingre:)
A corallos családból is tervezek beszerezni egy színt, nagy divat lesz ősszel a piros rúzs (mint mindig).

sunbeam írta...

Bikira: a körbefutó csík a színcsoportot jelzi, ez a rúzs a rózsaszínek közül van :). Nem az árnyalat nevét, azt az alján lévő matrica jelöli :)

sunbeam írta...

Judit: én a héten tapasztaltam meg, hogy milyen nagy áldás egy fényvédős szájfény :)).