08 augusztus 2011

A 7 kedvenc nyári cipellőm + 7 basic, pénztárcabarát outfit

Sziasztok! Még az előző meleg idős hullámban jött meg a kedvem ehhez a poszthoz, de a hideg idő el is vitte. Végre megint meleg van, és még van azért időnk sarut viselni, még 1-2 fesztivál is van hátra. Én most városban mászkálós nyári outfiteket válogattam nektek össze, nem nagyon bonyolítottam túl, melegben nem szeretek sok cuccot magamon hordani. Főleg szoknyás képekkel fogtok találkozni, de 1-2 rövid naci is bekerült a sorba :).


Többi képért katt:
A fent látott képen egy elöl buggyos, szürke szoknyát párosítottam egy fekete - fehér csíkos felsővel. Ennek a pólónak csipkés V-alakban a háta, nagyon szeretem. Mivel pamut, kényelmes is. Ebben a melegben igyekszem jól szellőző ruhákat választani, de nem mindig sikerül.
Ezt ezzel a saruval viseltem:
Felső: kínai áruház 1800 Ft.
Szoknya: Jeans Club 2500 Ft. (körül)
Köves saru: cipőárus 1300 Ft.

Ez a virágos szoknya az egyik kedvenc nyári darabom. A nyár már szerintem túlságosan felkapott slágere a virágminta, de én azért szeretem még, habár néha kezd nagyon elegem lenni belőle, hogy ugyanazok a fazonok és minták köszönnek vissza az utcán. Nagyon lenge és könnyű darab, imádom, éppen ezért láthattok majd vele egy más stílusú összeállítást is. 



Egy szintén könnyű papuccsal párosítottam. Igyekeztem az apró részletekre is figyelni, itt az arany szín volt ami kicsit feldobta a szettet. Megjelent a nyakláncon, az övön és a papucson is.
Felső: second hand kb. 300 Ft.
Szoknya: Cosmos 2500 Ft. 
Fonott pántos papucs: cipőárus 1300 Ft.
Öv: second hand 150 Ft.
Nyaklánc: Jeans Club 1000 Ft.

A másik szett egy picit elegánsabb, ezt főleg magassarkúval szeretem hordani, de az zárt, és most nyári cipellőknek van itt a helye. Most egy lenge vajszínű, bővebb felsővel viseltem az előző virágos szoknyám. A felsőm gallérjára szintén pici virágok voltak hímezve. 



Felső: second hand kb. 600 Ft.
Szoknya: Cosmos 2500 Ft. 
Saru: cipőárus 1300 Ft.
Öv: second hand 150 Ft.

Ismét egy szoknyás összeállítás, egy szűk szoknya, egy picit lenge atlétával. Most egy telitalpú szandit választottam. Imádom ezt a cipőt, mert nagyon kényelmes és egy végig "shoppingolós"-rohangálós napot is bőven kibír benne a lábam :). 


Felső: Cosmos 1000 Ft.
Szoknya: Stradivarius 2500 Ft. 
Szandi: cipőárus 1300 Ft.

Ezt a ruhát az ebay-en vásároltam, és nagyon imádnám, ha nem lenne tiszta műszál :S. Ettől függetlenül szerintem nagyon csini, még ha rajtam nem is :D. Igyekszem majd szeles időben viselni, mert eddig csak kánikulában sikerült, és elviselhetetlen volt.


Ruha: Ebay kb.1000 Ft.
Saru: cipőárus 1300 Ft.
Öv: Orsay 1200 Ft.

Következzen végül kettő rövidnacis szett. Ezt egy focimeccsen viseltem, kényelmes, de mégis szexi.... :D. Egy fehér atléta, és egy farmer sort volt a választottam, valamint egy gladiátor saru.


Felső: Second hand kb. 200 Ft.
Rövid naci: Second hand kb. 2000 Ft. 
Öv: ?? szekrény mélyéből :D
Szandi: cipőárus 1300 Ft.


Végül pedig egy fesztiválozós szett, a mellény eléggé melegít, így azt csak estére javasolnám. Réteges és színes, én így szeretek fesztiválozni.



Felső: Promod 3500 Ft.
Atléta: butik 400 Ft.
Rövidnaci: homemade
Öv: Orsay 1200 Ft.
Saru: cipőárus 1300 Ft.

Nektek mi a kedvenc szettetek ebben a melegben?

16 megjegyzés:

Dia írta...

az a legelső felső komolyan kinais??? eszméletlen joo:O

sunbeam írta...

ühüm :)

Baywatchgirl írta...

nekem az e-bayes ruha a kedvenc :) meg persze a cipőid :) szinte hihetetlen, hogy ennyiért sikerült megvenned őket...

sunbeam írta...

Jár hozzánk egy cipőárus, aki minden cipőjét ennyiért adja :)

Kittiie írta...

Nagyon jók! Nagyon tetszenek a szandáljaid!

citromhab írta...

Az összes szett tetszik. Hol lehet találkozni ezzel a cipőárussal? :D

Zsákmánymester írta...

Ez a cipőárus nekem is szimpatikus =D=D Így a cipők és az árak alapján!

sunbeam írta...

Békés megyében járkál, de már egyre ritkábban :(. Ezért szoktam egyszerre 5-6 párt bezsebelni :D

Bikira írta...

Mindkét szett nagyon tetszik a virágos szoknyáddal. Na meg a focimeccses rövidnaci is baromi jó.:D Hú hát ilyen cipőárus nekem is jól jönne.:D
(Andi)

Rékus írta...

Nagyon tetszik az összes :) igen a cipőárus erre is járhatna :D

harmony írta...

szia. mindegyik szett szuper, de nekem legjobban az ebay-es ruha tetszik, ill. az első szett + az a csíkos stradi szoknya valami fantasztikusan jó darab. idei kollekciós?

sunbeam írta...

Köszi csajok :)).
harmony: idei kollekció bizony, vörösmarty téren vettem :)

Timike írta...

A legjobb post, imádom, még, még, még több ilyet! :D

Coco - Chanel írta...

a 3. a kedvencem :)♥

makeupcakes írta...

Én is akarok ilyen cipőárusokat! :) Hol vannak?

ячα írta...

Szerintem is jó nyári viseletek;)
Ha van kedved, nézz be hozzám is:
www.parafeminas.blogspot.com