02 július 2011

Sleek Mediterranean collection - Monaco paletta

Végre megrendeltem az első Sleek palettám, és volt szerencsém elkapni ezt a limitált kiadást, a Monaco palettát. Szeretnék még pirosítót venni, de ez még várat magára. A palettában szerencsére nem csalódtam, nagyon szépen pigmentált, és gyönyörű színeket tartalmaz :). 12 szín között találunk matt és fényes árnyalatokat is.


További képeket találsz a bejegyzés folytatásában



Imádom a csomagolását, szeretem ezeket a mintás dobozokat, amik mindig kapcsolódnak az adott palettához. A doboz is nagyon tetszetős, letisztult, elegáns. Matt a doboz és fényesen vannak rá írva a dolgok: márka és a paletta neve:

A színek pedig egy fóliával vannak letakarva, amelyen megtaláljuk az adott árnyalat nevét - fóliával elfelejtettem lefényképezni, bocsi :)

És íme a színek:
Felső 6 szín:


Bamboo



Aquamarine



Midnight Garden



Sunset



Washed Ashore



Magenta Madness



Következzen az alsó 6 árnyalat:

Summer Breeze
nem ilyen szürkés, sokkal kékebb :)



Sand Walker



Kiwi Zest



Lotus Flower



Humming bird



Moors Treasure



Azért választottam ezt a palettát, mert sok olyan élénk színt tartalmaz, amelyeket már be akartam szerezni. Engem meggyőzött ez a márka, a limitált kiadásokat 2400 forintért lehet megvenni, az állandókat pedig 2100 forintért, ez abszolút elfogadható, főleg, hogy ilyen minőségű! Bátran ajánlom azoknak is ezt a márkát, akik még most barátkoznak a sminkeléssel, találhattok alapszínű palettákat is és élénk színűeket is. 

Nektek melyik a kedvenc Sleek palettátok?

11 megjegyzés:

Anika írta...

Van benne egy-két Jó szín;)

Rita írta...

Nekem is van ilyenem <3 Akkora a szerelem, hogy elgondolkoztam rajta, hogy veszek még egyet :D na de az azért mégiscsak túlzás lenne :D:D

Lillus írta...

pedig nagyon megörültem, hogy a Summer Breeze igazi szép matt szürke:( rég óta keresek szép matt szürke színt. Valaki tipp?

sunbeam írta...

Lillus, ez annyira nem fényes:
http://lovetheheels.blogspot.com/2011/05/la-monday-l-colors-onyx-eyeshadow-smink.html

Nincs 88as palettád? Abban van szép matt szüürke :)

Noriko írta...

Az alsó sor színmintáiról egyben nem készült kép?

sunbeam írta...

Noriko sajnos elfelejtettem :/

Bikira írta...

Moors Treasure annyira de annyira szép.:) Nagyon jó kis paletta, egyre jobban érik hogy én is rendeljek egyet.:) Láthatunk majd a blogon sminket is, ami ezzel a palettával készül?

SilhouetteScreams írta...

Great swatches! I love the look of Sunset, Kiwi Zest and Magenta Madness :)

Julcsi írta...

Ez annyira szép, kell nekem! :)

Kittiie írta...

Nekem még nincs ilyen palettám, szinte csak essence termékeim vannak, de ma már nagyon nézegettem a Sleek dolgokat. Lehet, hogy hamarosan én is beszerezek valamit ebből a márkából!

$zaßina írta...

nagyon szép :)
és mennyi a szállítási költség??