21 július 2011

NYX Soft Matte Lip Cream - Addis Ababa

Egyre nagyobb teret hódítanak a matt rúzsok, én egyenesen beléjük szerettem. A múlt héten találkoztatok már két bejegyzéssel is, egy NYX matt rúzsos és egy e.l.f. matt rúzsossal. Régebben már készítettem egy NYX Soft Matte Lip Cream tesztet, viszont most sem bírtam magammal, és ismét vásároltam egyet :). Ezt még az első rendelésnél kinéztem magamnak, de gondoltam egyelőre elég lesz 3, ha nagyon tetszik, akkor még rendelek. Így most az Addis Ababa árnyalattal gazdagodtam :). Továbbra sem zárkózom el a vásárlástól, még van 1-2 árnyalat, ami nagyon tetszik :).



Újdonságot nem tudok róla írni, továbbra sem csalódtam még ebben a termékben. Nem szárítja a számat, ultra tartós!
Miután megszáradt, neon fukszia színekben pompázik!

Frissen felkenve


Száradás után


Ti beszereztetek már ebből a termékből? :)
Ui: 500 követőnél játék :)

15 megjegyzés:

Nikolett írta...

Vége egy teszt amin csodálatosan kijön a színe, bedobtam én is a kosárkámba mert egyszerűen mindig a natúr árnyalatokhoz nyúlok és semmi feltűnés :D, de ezzel kicsit kizökkentem magam a komfort zónámból :D már csak azért is tetszik mert szerintem szépen kiemeli a kék szemeket :))) nagyon jól áll!

sunbeam írta...

Általában azért kijön a színe a teszteken :)

Bátran nyúlj szerintem te is az élénk színekhez :))

Topánka írta...

Huh, respekt, hogy ilyen merész színekkel is kísérleteztek, ez az, amit még csak a kézfejemen sem próbálnék ki, annyira nyuszi vagyok :)

VRG's secret írta...

uhh de durva színe van:O
és jól is áll!

TÜNDI ♛ írta...

Óóó, ez nekem is kell! :)

SophiEl írta...

Tényleg nagyon szép matt a végeredmény, és ez a szín is meseszép, de magamnak soha nem kenném fel, mert borzalmasan állna. :)
Lehet, h a finomabb színekből fogok válogatni. ;)

Kriszti írta...

Wow, de gyönyörű színe van! Fel is írom a kis bevásárlólistámra! :)

Vattacukor írta...

Ezt én is ki fogom próbálni mert tényleg nagyon szép :)

Timike írta...

huuuh nagyon jol all ultra dogos, es isteni ez a szin, jaj kar hogy nem mutattad hamarabb, megrendeltem volna ezt is a CC-rol :( :D

sunbeam írta...

Timike akkor rendeltem énis :D:D:D

Rami írta...

jajj,hát ennek gyönyörű a színe.:)

Sunny írta...

Nagyon szép színe van és jól is áll neked!

SilhouetteScreams írta...

This colour is stunning! I only have Tokyo and it's such an unflatteringly light and dry-looking shade on me :(

sunbeam írta...

i have the same with Tokyo, but with lip balm, it's ok :)

petralibenyi írta...

Nagyooon szép .*.* Szerintem mindenkinek jó választás lenne.:)