14 július 2011

NYX matt rúzsok

Nekem újdonság volt, hogy a NYX-nek is van már matt rúzs a termékpalettáján, de örömmel vettem :). Nagyon izgatott voltam már, hogy vajon milyenek lehetnek. Pozitív és sajnos negatív tapasztalom is van velük kapcsolatban. Ebay-ről rendeltem, mostanában már onnan szoktam NYX termékeket, mert 1 hét alatt itt vannak, és pár dollár a posta, valamint mindig van minden árnyalatból.


Ami az első tapasztalatom volt, hogy wáo, milyen élénk és erős fedésű színek! Én két árnyalatban rendeltem, igazából vakon, mert tesztet még nem találtam.



Az egyik az Indie Chick, ami egy barackos rózsaszínes árnyalat. Magamon nekem nem tetszik, de meg fogok vele barátkozni, és valami szép sminkkel párosítani, mert imádom ezt a színt!



A felvitele nem egyszerű, és nem is tudtam ezt a színt egyenletesen felvinni.



De én megbocsátom a hibáit, mert imádom ezt a színt. Amint látjátok, valóban szép matt. Még egy negatívum számomra, hogy kicsit szárítja az ajkaim.

A másik nagyon ütős szín, az Indie Flick. Egy neon korallos pirosas szín, ami egy szép barna bőrön szerintem szuperül vibrál. Én ebbe is beleszerettem, nagyon nagyon erős fedése van, ultra élénk. Must have a nyárra!



Ezt sikerült szépen felvinnem, nem is szárít annyira, mint a társa.




Vagyok annyira elszánt, hogy megbocsássam a negatívumait, ugyanis szuper színek, kötelezőek a nyárra! Valamint még egy dolog! Alma íze van :D, nagyon meglepett, de nagyon kellemes :).

Nektek van már NYX matt rúzsotok? 

4 megjegyzés:

E73 írta...

A rózsaszínek szép a színe de a fotón is látszik mennyire szárít.
Viszont a piros az oké és neked jól áll :)

Bikira írta...

Nagyon szép a piros.<3 Nekem nincs egy kimondottan matt rúzsom se. Nemrég viszont találtam a szekrény mélyén (időnként előfordul :D) egy bordó Avon rúzst, ami abszolút matt és nagyon tetszik. Biztos, hogy fogok ilyesmikre vadászni majd.

MEszticke írta...

Nagyon szép a piros, meg tudod írni esetleg kitől rendelsz az e-bayen? köszi, Meszticke

valentipeace írta...

Szia! Ez engem is érdekelne kitől rendelsz :)