08 július 2011

Max Factor Lip Tint - tesztek

A fotós TAG és sok-sok munka után újra visszatértem hozzátok :). Egy ideje a birtokomban van már három Max Factor Lip Tint, de valamiért mindig elfelejtem letesztelni Nektek is.

A Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint terméke nekem 3 árnyalatban van meg, de mindig csak egyet használtam. Egy olyan speciális rúzsról van szó, ami ajakfilc formában jelenik meg. Mivel vízbázisú festékpigmenteket tartalmaz, szinte beleolvad az ajkunkba. Ennek köszönhetően egy nagyon tartós termékről van szó, ami több órán át a szánkon marad, és mivel nem krémes, nem is maszatolódik el. Ennek köszönhetően - tapasztaltan - csókálló is :).

Nekem 3 árnyalatban van meg, 02, 05 és 07. Én eddig csak a 07-et használtam, annak tudtam elképzelni a színét, de már megbarátkoztam a többi kettővel is, amik egyébként nagyon hasonlítanak egymásra.

Több kép a bejegyzés folytatásában
Általában az ajakfilcről: sok más bloggerinához hasonlóan én is úgy használom, hogy a hegyével megrajzolom a kontúrt, majd oldalra fordítva, a laposabb részével, kiszínezem. Én többször is átmegyek a számon, mert szeretem, ha intenzív a szín és szerintem 1 rétegben nem mutat jól. Fontos, hogy hidratált ajkakra kell kenni, de legyen tiszta, na használj előtte ajakápolót, mert a filc nem fog megragadni a szádon. Utána már kenhetsz rá bármit, nem fog elmaszatolódni, kb 1 perc alatt megszárad. Az én számat eléggé kiszárítja, de ezen könnyen lehet segíteni az ajakápolóval. Viszont nagyon kesernyés íze van, az elején. Kb. az első evés után már nem érzem, de addig nekem elég kellemetlen íze van... Nem tudom más is tapasztalt e ilyet. Ezt leszámítva, egy igazán tartós "rúzzsal" van dolgunk, ami szuper találmány.

Ma a 07-es árnyalatot viseltem, ami egy gyönyörű korall piros szín, de ha barnább vagyok, akkor pedig szinte neonosan világít! Nagyon megszerettem, egy egyszerű fekete tusvonallal is remekül mutat, a napi smink kb. 5 perc alatt elkészül. Készítettem nektek egy képet, 5 óra viselés, kb. 3-4 evés és rengeteg ivás után, nézzétek csak:

Ahogy látjátok, nagyon szépen megmaradt a szín, csak szárít...

És ilyen frissen festve:

A 05-ös és a 02-es egy sötét bordós árnyalat, ami egyébként rózsaszínnek tűnik a tubus alapján, de nagyon nem az. Ezért sem használtam eddig, mert nem tudtam elképzelni, egy rózsaszín milyen lehet, ilyen színben. De meglepett, hogy bordó :)

05

Mivel egymás után teszteltem nektek a hármat, eléggé megviselte a számat a sok letörölgetés, mivel iszonyat tartós, nagyon nehéz lemosni, főleg kb. 10 perces viselés után.

02


És együtt a 3 tesó :)


Nektek melyik a kedvencetek, melyikből vásároltatok/kaptatok? :)

5 megjegyzés:

apolka*.* írta...

nekem a 02-es van, és szeretem. a terméket meg a színt is. viszont nagyon felcsigáztál ezzel a 07-es színnel, lehet, megnézem magamnak!=)

Angol Csipke írta...

a 07-es tényleg nagyon szép, mondjuk én a csomagolás alapján nem ilyen színeket vártam.
Egyébként mivel szoktad lemosni?:)

SilhouetteScreams írta...

All three are really pretty on you :)

Ivii_sz írta...

Nem rég vettem 07 es korall pirost árnyalatot miután elolvastam a bejegyzést ,nagyon vaciláltam a 04 és 07 között de végül az utóbbi mellett döntöttem és egyáltalán nem bántan meg. Nagyon szép színe van és ráadásul nem kopik le szóval teljesen megvagyok vele elégedve.:)

sunbeam írta...

Örülök, hogy neked is bevált :))