12 július 2011

L.A. Girl - 10 color eye palette

Sziasztok :). Az L.A. Makeup nemrégiben (itthon) megjelent termékei között van ez a tízes paletta, és az én darabom nagyon vidám színeket tartalmaz. Egy nagyon kis aranyos palettáról van szó, ami szerintem sok ember tetszését el fogja nyerni, vagy már el is nyerte.

A termék neve: L.A. Girl - 10 color eye palette
Árnylat: GES326 Delighted
Megtalálod az L.A. Makeup üzleteiben (lista).


További képek a színekről, illetve a véleményem is a bejegyzés folytatásában van :)

Ahogy említettem, egy nagyon aranyos paletta. Nekem nagyon tetszik a csomagolása, pici, de mégis csinos. Ezek a virágok nagyon cukik, és a fekete keret szépen körül öleli a színeket. Főleg barnás árnyalatokat találhatunk benne, de sok kékes is van, és arany és zöld is.





Már egy ideje nyúzom ezt a palettát, nagyon sokat utazok vele, és sajnos kicsit ellazult a csavar. Egyébként kis méretének köszönhetően, jól elfér a neszesszerben és a sminkes bőröndömben is.

A színek mellé egy kis applikátor is jár, amivel könnyű felvinni a színeket. Apropó felvitel. Nekem ez egy kicsit nehézkesen ment, keményebb ecsettel érdemes felvinni, mert elég kemények maguk a színek is. Appilikátorral könnyű felvinni, utána pedig szépen el lehet dolgozni egy ecsettel a szemhéjon.

A színeket itt az ujjaimmal vittem fel a kezemre, és semmilyen alapot nem használtam!



Ahogy látjátok, nagyon szépen pigmentáltak, ez alappal csak erősödik. Mindegyik árnyalat szépen fénylik, és a szemhéjon is így mutat, nem peregnek le az apró csillámok.

A világosabb színeket, főleg az első képen az alsó, a szemöldök csonton szoktam használni kiemelés céljából, és egészen bámulatos eredményt lehet vele elérni.







Szerintem alapdarab ez a paletta, főleg azoknak, akik most szeretnék felépíteni a sminkes felszerelésüket, ugyanis szép színeket tartalmaz. Viszont a felvitele nehezebb, erre ügyeljetek azért :).

Nektek van ilyen 10-es palettátok? Vélemény? :)

5 megjegyzés:

Bikira írta...

Nekem még nincs 10-es palettám (csak egy másik féle), de már sokat szemeztem vele. Alapból én nagyon meg vagyok elégedve az L.A. termékeivel. Nagyon tetszenek a színek és látni milyen jól pigmentáltak. Sminkeltél vele már?

Timike írta...

En is szivesen megneznek egy ezzel a palettaval keszult sminket, mert igeretesnek tunnek a szinek, nem is gondoltam volna,

sunbeam írta...

Okéska, jövő héten csinálok akkor egyet :))

Mimozagirl írta...

Nekem a Prism elnevezésű van meg, szeretem, de az aplikátor szerintem béna, porolt vele, ecsettel szebben sikerült a színeket felvennem és dolgozni vele.

szanto.zsuzsa írta...

Bitztosak vagyunk abban hogy nekünk is bejön ez a termék . Mert ezt a terméket nagyon szeretjük. szanto.zsuzsa nagymarianna üdvözlettel