30 július 2011

Hajlakk tapasztalatok

A hajlakk nálam mindig is napi használatú tárgy volt, ezért jó párat kipróbáltam már. Még egy hajas bejegyzésben írtam, hogy az Elnett, ami nekem eddig legjobban bevált, de elfogyott... És nem tudtam hol beszerezni, és váltottam. Egyelőre nem árulom el, hogy mire, majd kiderül a végén :). Tehát most következzen a tapasztalatom pár hajlakkról, amelyeket elfogyasztottam az évek során.

Miért is kell nekem hajlakk? Amikor hosszú volt a hajam, akkor is elég lapos volt, és mindig hajlakkal segítettem a hajtöveken. Ezért nagyon fontos volt, hogy dúsító legyen és ne ragadjon, ne keltsen zsíros hatást. Utána rövid hajam lett, ahhoz pedig nálam kötelező darab. Muszáj "belőni a sérót", mielőtt kilépek az utcára, mert így áll jól. Most csak a hajlakkokat fogom tehát végig nézni, egyéb termékeket, pl. wax, most nem. 

Hajlakk c. musical

Kattints a bejegyzés folytatására, ha érdekelnek a hajlakkok :)
Elsőnek, ha jól emlékszem, a Wellaflex hajlakkjait próbáltam, amelyek említésre méltóak. Nagyon-nagyon régen, még ilyen no-name 100 Ft-os boltból is vásároltam, de azok inkább katasztrófára emlékeztettek, mint elfogadható hajlakkra. A Kallos is ide tartozik, de időközben szerintem nagyon sokat fejlődött és jó termékeket dob a piacra, csak nekem nagyon büdösek a lakkjaik. Az új termékcsaládból még nem próbáltam a lakkot, ami így néz ki:
Valakinek van tapasztalata ezzel? Fodrászkellékes, és eurós boltokban láttam eddig, cirka 1000 forint, és kétszer nagyobb, mint egy átlagos termék. Kíváncsian várom, valaki ismeri e.

Na, de visszatérve a Wellaflex-hez. Használtam göndörítős és extra tartású terméket is. Egy dolog van, amit mindkettőről elmondhatok: nekem nem használtak. A hullámokat a Curles&Waves nem tartotta meg, az Extra Strong Hold pedig abszolút nem volt erős tartású.


Tartóssága tehát egyiknek sem volt elfogadható, és az én hajamon, még ragadt is. Érdekes, hogy majdnem minden barátnőm ezeket a termékeket használja, és ők szeretik.

Ezekkel mégis elvegetáltam egy darabig, azonban mind a mai napig nem fogytak el, ott állnak a tükör előtt, kidobni sincs szívem őket. De persze meguntam, hogy nem válik be, így váltottam. A Garnier Fructis Style, Elastic Power Fix, tömegnövelő hajlakkját válaszottam. Akkoriban a samponjaim is ettől a márkától voltak, így gondoltam, a lakk is jó lesz. Végül a samponokat is megutáltam, és a lakk sem vált be. Ez a termék, 24 órán át tartó, erős tartást ígért. De csak ez is ígéret maradt, ugyanis még arra sem volt ideje, hogy megmaradjon a hajam formája...

...ugyanis kb. a felvitelt követő néhány percben, olyan szinten elnehezítette a hajam, hogy kezelhetetlenné vált. De ez még nem volt elég, ugyanis még ragadt is, és emiatt zsíros hatást keltett. Még ez sem volt elég ahhoz, hogy a kukában végezze, de még majdnem tele van.

A csalódások szerencsére itt véget érni látszottak, ugyanis megvásároltam a Taft Boost-up dúsító hajlakkját. Ezzel egyidőben a testvér hajhabját is használtam, és így a kettő bomba biztos tartást biztosított. Bevallom, arra nem emlékszem, hogy ragadt e, de valószínűleg nem, mert ebből két tubust is elhasználtam.
Tehát ez egy szeretett termék volt, de én sosem elégszem meg azzal, ami van, így újat kerestem. A L'oreal StudioLine Volume Max termékére esett a választásom. Őt nagyon szerettem. Az első tubusnál, úgy gondoltam, hogy meg van a tökéletes lakk. Nagyon finom illat, tökéletes tartás, nem is ragadt. Miért is ne vásároltam volna meg a másodikat is. Sajnos azonban, itt valami hiba csúszott a rendszerbe..


... méghozzá a tartása. Eltűnt. Kb. 1-2 óra után a hajam elveszítette a tartását. Nem ragadt össze továbbra sem, csak egyszerűen "kimászott" a hajamból. Itthon továbbra is őt használom azért, mert itt csak pár órákra ruccanok ki, és erre tökéletes. Kár érte, nagy szerelem volt :(.

És ezután jött a L'oreal Elnett Satins...
Róla ITT találjátok a véleményem, ez továbbra sem változott :).

És, ahogyan már említettem, az Elnett lakkokat nem találtam meg, még a Müllerben sem, így új préda után vadásztam. Végül a Got2Be, Megalomania tömegnövelő lakkját vettem meg, és szerencsére nem bántam meg! Tökéletes tartást ad, egy végig bulizott éjszakát is kibír. Nem ragad tőle össze a hajam, viszont ez csak akkor érvényes, ha frissen mosott a hajam, de mivel én 2 naponta mosom, ezért nincs ilyen problémám. Észrevettem, hogyha kicsit zsírosabb a hajam, akkor összeragad.. Ejnye... Tehát ezen kívül, semmi negatívot nem tudok felhozni neki. Csudijó illata is van, ez sem zavaró, finom gyümölcsös! Szerencsére nagyon sok helyen kapható, tehát ezzel sem lesz probléma. Egyelőre úgy döntöttem, hogy maradok ennél a lakknál!

Nektek mi a jól bevált lakkotok? :)

20 megjegyzés:

littlebow írta...

szia! én igazából soha nem használok hajlakkot,mert mikor ráfújom a hajamra úgy összeragad és aztán később is ilyen ragacsos érzetet kelt,ez csak egy rossz tapasztalat,vagy a legtöbb ilyen? lehet,hogy ez hülye kérdés,de hajlakk témában tényleg nem vagyok nagyon otthon :$ ha ez a got2be nem kelt ilyen kinézetet akkor lehet veszek egyet. igazából nekem akkor kellene mikor felfogom a hajam,hogy a kiálló hajszálakat rendbe hozzam,erre is jó lehet szerinted? :)

sunbeam írta...

Én erre is szoktam használni, ha összefogom ezt a kevés hajam, és akkor is jó szolgálatot tesz. De nem merem ajánlani, mert nekem lehet, hogy teljesen más szerkezetű a hajam, és lehet, hogy neked nem válik be. Elég drága ahhoz, hogy ne használjon. Lehet, hogy inkább a Studio Line-t próbáld ki, mert az egyáltalán nem ragad és mivel copfban van a hajad, olyan nagy tartás nem is kell neki.

littlebow írta...

köszönöm szépen a választ :) csak a gyümölcs illat olyan jól hangzott :D de persze az elsődleges,hogy tartson szóval...kipróbálom akkor a másikat :)

Catwalk_bitch írta...

húú őszintén én sem használok szinte sosem hajlakkot, egy kettő azért van itthon, de azok rossmann saját márkásak, meg ha jól emlékszek az egyik taft, de annak nem nagyon jön be az illata, így azt nem is nagyon használom. inkább régebben használtam, míg többet hordtam lófarokban a hajam, akkor a kiálló szálakra egy picit tettem, de erre megfelelőek voltak ezek.

sunbeam írta...

és nem ragadt össze a taftól? mert nekem még a copfnál is ragadt, de utáltam :S

littlebow írta...

nekünk is az van itthon,mert anya azt használ :D az nekem is nagyon ragad :/

SophiEl írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
SophiEl írta...

"Szerencsére" nagyon erős szálú és dús hajam van, ami minden frizurához megkívánja a hajlakkot.

A drogériások közül egy sem vált be, fodrászkellékesben szereztem be a mostanit (Kallos Blue's Lac - hasonlít arra ami az első képen van). Talán nem kényelmes egy ilyen hatalmas flakonnal formázni reggel, de nagyon jó lakk, és tényleg tart. :)

Coco - Chanel írta...

Hello! Nagyon tetszik a balogod. Amúgy én nem használok hajlakkot de jó kis bejegyzés. Én is nyitottam egye oldalt a barátnőmmel. Örülnék ha benéznél: http://divatdiva.blogspot.com/

sunbeam írta...

SophiEl, majd megnézem, amit írtál, köszi :)

Fanni írta...

http://www.google.hu/imgres?q=schwarzkopf+professional+silhouette&hl=hu&gbv=2&tbm=isch&tbnid=6LNKdk8MP5LTWM:&imgrefurl=http://www.gnbeauty.co.uk/shop/special-offers/schwarzkopf-silhouette-super-hold-hairspray.html&docid=IaZJN-xPVk3TkM&w=250&h=250&ei=PVk0TpP-PMK6-AbRurCCDQ&zoom=1&iact=rc&dur=270&page=1&tbnh=134&tbnw=134&start=0&ndsp=25&ved=1t:429,r:1,s:0&tx=72&ty=95&biw=1280&bih=709 nekem ez vált be. :) kicsit drága de hatalmas és sokáig elég. Van egy Kallos lakkom is, nekem az is bevált a mindennapokra.

sunbeam írta...

Fanni egy név is elég lett volna, aranyos vagy :D:D:D. Hmm, jól néz ki, tetszik a doboza :D. Mit lehet tudni erről? :)

Sunny írta...

A Wella hajlakkjaitól nekem is tiszta ragacs lesz a hajam, nekem a Taft szokott bejönni, abból is a zöld flakonú, bár sok terméket nem is próbáltam azokból, amikról irtál :)

Fanni írta...

igen, bocsi most láttam, h ilyen hosszú lett :$ a fodrászom ajánlotta és adott oda egyet, mikor mondtam, h semmi nem tartja meg a hajamat :) egyáltalán nem nehezíti el, nem is érződik, még akkor sem ha "megfogdosom" :D 3000Ft egy hatalmas flakon, ami hosszútávon megéri. + csak a fekete jó! a rózsaszín állítólag nem annyira profi

GG írta...

Szia! Nekem a Balea hajlakkja vált be a legjobban! Nem túl erős a tartása, épphogy megfelel:)
Ha van adőd akkor pedig nézd meg az én blogomat is:
http://makeupbygg.blogspot.com/
Köszi

sunbeam írta...

Jó, hogy mondod... Én is használtam Balea-t de az talán még rosszabb volt mint a taft, legalábbis nekem :S

sunbeam írta...

ja nem a taft bocsi, hanem a wella :D

Picu írta...

Szia!

Én is kipróbáltam már sok féle lakkot, most épp a Syoss Max Hold nevezetű (zöld) lakkját használom és nekem ez most nagyon bejött.
Vettem ez előtt valami Níveát is na az kb. csak illatosítónak jó mert a tartani semmit nem tart.

Ildi írta...

sziasztok!
most vágattam rövidre a hajam és a formázáshoz hajlakk kell. mit tudtok ajánlani aminek tényleg jó illata van és nem a szokásos lakk?csak a got2b van?

sunbeam írta...

Ildi: nekem is rövid hajam van, és a studio line, sot2be vált be (írtam melyik mennyire :)). Most vettem énis egy silhouette-t, akciós volt és nem bírtam ki hogy ne vegyek :D. Azt kell, hogy mondjam, hogy tényleg tökéletes lakk!