19 július 2011

essence 50's Girls Reloaded - teszt

Sziasztok! Az essence rajongók már bizonyára értesültek arról, hogy az egyik trendkiadása, a 50's Girls Reloaded nem lesz nálunk kapható. Sajnos. Én nem minden trendkiadásból szoktam vásárolni, nálam egy-két kollekció nem telitalálat, azonban ez a matrózos kiadás nekem nagyon bejön. Kérdezhetitek, hogy mégis, honnan vagyok ebben ilyen biztos? Azon 4 szerencsés bloggeirna közé tartozom, akik megkapták a Primőr Kft.-től a 3 szemhéjpúdert és 1 rúzst! Ők forgalmazzák az essence termékeit, és természetesen ebből is áll némi készlet a rendelkezésükre, amelyeket a sajtóknak küldenek ki.






A szemhéjpúderek a kék árnyalatokra épülnek, de mivel duók, ezért még egy világosabb színt is találunk mellettük, mellyel szépen kiemelhetjük a tekintetünket, illetve highlight-ként is használhatjuk a szemöldökcsontra. A textúrájuk kicsit másabb, mint a többi, porpúder, ám mégis olyan lágy és krémes, egész puha. Ennek ellenére nem szóródik, nagyon könnyű vele dolgozni! Szépen összemoshatóak a színek és természetesen más paletta árnyalataival is jól mutatnak. Erőteljes, gyönyörűen pigmentált árnyalatok.

A képek alap nélkül készültek!
01 I'm a Marine Girl





02 You're a heartbreaker





03 Come on board captain!





03,02,01


A rúzs (végre) barackos korallos, aminek nálam alapból nyert ügye van! Viszont itt meg kell, hogy említsem, hogy az én ajkaimat szárítja... :(.



Egy szerencsés nyertes Timinél nyerhet! :)

12 megjegyzés:

Rami írta...

óóóó, angyon nagyon irigykedem. dejó neked:) gyönyörűek ezek a kékek, imádom őket:)

Katie írta...

Annyira, de annyira sajnálom, hozzánk nem jön be ez a széria, imádom az összes színt! :( :D

Timike írta...

Huha, nagyon orulok ennek a bejegyzesnek, mert piszkosul izgatta a fantaziamat milyen lehet a szemhejpuder amit nalam lehet majd nyerni :D kar, jaj de nagy kar, hogy az utolsot hoztam el es magamnak nem vettem, csak a jatekra :D :(
a ruzst magadon nem fotozod le? biztos jol all:)

aries írta...

a kék az egyik kedvenc színem és ez a kollekció hatalmas gyengém... lenne, ha kaphatnánk. rettentő pigmentáltak a szemhéjpúderek, nagyon tetszik!
a rúzs csomagolása meg egy kúpra vagy tamponra emlékeztet... :'D elnézést ezért, nem hagyhattam szó nélkül, nekem annyira vicces :DDD

A (Anneke) írta...

Ha ezt a három kék színt egy csomagolásban átmentenék az állandó termékek közé, megkönnyezném. :D Kár, hogy itthon nem kaphatóak, biztosan megvenném mind a hármat! Azt nem lehet tudni, hogy melyik országokban kapható?

samelike írta...

Azt hiszem ezek tényleg vadító kis szemhéjpúderek; engem legjobban a 02-es (You're a heartbreaker) fogott meg. Teljesen beleszerelmesedtem már. Nagyon sajnálom, hogy hozzánk nem jött be; nagyon örültem volna neki.

sunbeam írta...

Én is nagyon örültem volna, ha hozzánk elér, de sajnos nem :((.

Catwalk_bitch írta...

wow! meglepő ez az erős pigmentáltság, és főleg, hogy alap nélkül ilyenek. azért valljuk be az essence-nél ez azért nem annyira szokványos:-) és milyen kár, hogy nem lesz kapható Magyarországon. Nekem legjobban a rúzs kellene.:)

sunbeam írta...

Én essence termékekben annyit nem csalódtam még, de valóban nagyon erős színek. Trendkiadásokat annyira nem vásárolgattam, azokról nem tudok nyilatkozni sajna :/

Barbye's World írta...

Nem tervezel smink postot ezekkel a színekkel? Nagyon kíváncsi lennék, hogy hogyan mutatnak a színek az arcon :)

Kittiie írta...

Én azon szerencsések közé tartoztam, akik nyertek az essence fb oldalán. Szerintem a szemhéjpúderek közül ez az egyik legjobban pigmentált kiadása az essence-nek. A rúzsból én a másik árnyalatot nyertem meg. Ha megengeded belinkelem azt a két bejegyzésem, ahol látszanak a termékek használat közben!

http://kittiiedreamworld.blogspot.com/2011/07/back-to-50s.html

http://kittiiedreamworld.blogspot.com/2011/07/come-on-board-captain.html

SilhouetteScreams írta...

Ooooh the lipstick and the blue shadows are beautiful! They look wonderfully pigmented