16 július 2011

E.L.F. matt rúzsok

Képzeljétek, ezeket a termékeket nyertem az e.l.f. Facebook oldalán! Annyira örültem, hogy annyi ember közül pont engem sorsoltak ki!! Még új termékekről van szó, az e.l.f. studio termékei közül tudjátok majd megrendelni őket, 3.5. fontért!




A rúzsokat 4 árnyalatban lehet majd kapni:
natural
tea rose
praline
coral

Jó lenne, ha idővel majd bővülne a színek skálája. Ezeket a színeket azoknak ajánlom első sorban, akik most barátkoznak a matt rúzsokkal. Krémes rúzsok, és szerencsére nem szárítják a számon a bőrt, de nem is másznak el a helyükről.

Egy hosszú, fekete tubus rejti a ceruzára formált rúzsokat. A csomagolása nekem kicsit olcsó hatású, olyan mint egy műanyag filctoll.


Az első árnyalat a natural, egy valóban természetes szín, örülök ennek, mert még különösebb smink nélkül sem nézek ki furcsán benne.


Az ajkaim természetesen.





A következő a tea rose.

Itt inkább a kőre fókuszált a fényképezőm, kb ezredik próbálkozásra is, bocsi :D




A természetesebb árnyalatok után, a praline, egy igazi csokiszín! Erről jut eszembe, hogy az ízük is olyan -de mindenek - mint egy édességé :).




 A coralra voltam a leginkább kíváncsi, és nem is okozott csalódást. Inkább visszafogott szín, de sebaj, ilyen is kell! A csomagolás alapján sokkal rózsaszínesebbre vártam, de abszolút nem ilyen.





Örülök, hogy az e.l.f. is bevezeti a matt rúzsokat a termékei közé, de szerintem a színek terén még javulniuk kell. Főként alapszínekkel találkozhatunk, szerintem a többségnek jól fognak állni! 

Fogtok majd rendelni valamilyen árnyalatot?

5 megjegyzés:

Anika írta...

Gratulálok, nagyon szép dolgokat nyertél :)

Bikira írta...

Nekem Coral és a Tea Rose tetszenek a legjobban. Hát tényleg elég visszafogott színek ezek, de lehet, hogy a későbbiekben majd ráállnak a vadabb színekre is. Mint "natúr" színek viszont nagyon szépek szerintem, nem rossz első próbálkozásnak. Gratulálok a nyereményhez.:)

sunbeam írta...

Köszi csajok :).

Calo(z) írta...

A Praline-t rendeltem meg, már alig várom h megérkezzen. Úgy megörültem, mikor felfedeztem őket.

SilhouetteScreams írta...

All of them look lovely on you, but the first and last ones are my favourites. :)