27 július 2011

Blog Love - Mia Look

Sziasztok! Most egy outfit blogot ajánlok Nektek! Nemrég bukkantam rá én is, mivel nem is régi a blog, de nagyon megszerettem. Ez egy lengyel divatblog, amelynek Mia Look a címe: katt.

Amiért tetszik:
általában olyan divatblogokat találok, ahol sok a kombinált stílus. Mia a legegyszerűbb ruhákat is nagyon dögösen párosítja. Persze nála is találhattok extravagáns szereléseket! Tetszik nagyon a stílusa, eddig ő áll hozzám a legközelebb!

Igyekeztem nem az összes posztját belinkelni nektek :). Hogy tetszik?






Nektek van új felfedezettetek? :)

4 megjegyzés:

Baywatchgirl írta...

ááá... kár volt megmutatnod :) az összes ruháját irigylem, nah és azok a cipők...

sunbeam írta...

Igen. Én is így vagyok vele :))

Sunny írta...

Nagyon csini ez a lány az összes képen!
Úgy irigylem azokat, akik nem túl magasak még egy 10-15 centis sarokhoz sem :D *-*

Timike írta...

Nagyon tetszik nekem is a stilusa! Koszi, hogy felfedezted es megmutattad :)