01 július 2011

Blog love - Makeup By Roxie

Szeretnék elindítani egy sorozatot, amelyben azokat a blogokat szeretném bemutatni, amelyeket lehet, hogy nem ismertek, pedig érdemes lenne. Én nagyon szeretem ezeket a blogokat, érdekesek :).

Elsőként egy román lányt/blogot szeretnék nektek mutatni. Szeretem, mert merész, erős sminkeket csinál, mert színes és mert szerintem nagyon ügyes. Ez nem az a blog, amit általában olvasni szoktam, mert sajnos alig értem. Viszont a képeket, a sminkeket mindenki láthatja és meg is értheti :).
Azért ő is csinál natúr sminkeket, de valamivel mindig feldobja :)



Sajnos mostanában már ritkábban írogat, de érdemes megnézni a régebbi posztokat!
A blog címe: http://makeupbyroxie.blogspot.com. Jó nézelődést :)

Nektek melyik a kedvenc blogotok éppen, amit nem biztos, hogy mindenki ismer? :)

1 megjegyzés:

Szilvia írta...

Írnál még pár linket facebookra vagy a blogra akiket ajánlanál inspirálódásként?