03 július 2011

10 day Photo Challenge - Day 9

Ma egy nyaralós képet mutatok nektek. Sokfelé jártam már, igyekeztem tényleg csak egy képet mutatni :). Kitaláltam, hogy onnan keresek képet, ahol legutóbb voltam és az Villány :).
Day 8 -Egy kép rólad és a legjobb barátodról

Day 9 - Egy nyaralós képed

Villányban a csoporttársaimmal voltunk, azzal a bandával, akikkel általában együtt mozgunk :). Nagyon jól összehozta a csapatot ez a kis bortúra. Azóta szeretem igazán a vörös, száraz bort, és azóta komolyan elkezdtem érdeklődni a borok iránt :). 

Ti milyen bort szerettek? :)

Holnap:
Day 10 -Egy mai kép rólad

5 megjegyzés:

E73 írta...

Én a vörösbort szeretem abból is a Cabernet Sauvignon-t és nem árt ha barikolt (nem így írják,tuom:( )

Babus írta...

úgy mennék már én is valami bortúrára. ( érdekelnek amúgy engem is a borok )
én most a rozé borokat szeretem a legjobban, de ez változni szokott:)

Ayesha írta...

Irsai:)

sunbeam írta...

:))

adrus írta...

bortúra:)imádtam, mi egerben voltunk nem régen:))