17 június 2011

Újítások

Sziasztok. Meguntam az előző fejlécet és "kicsit" változtattam a blog témáján, de a séma maradt. Másik új hír, hogy én is beálltam a formspringes bloggerinák sorába. Viszont nem szeretnék a trollkodás közepébe kerülni, így kénytelen vagyok már elsőnek moderálni a kérdéseket, és névtelenül nem kérdezhettek, csak formspring tagok. Remélem sok-sok izgalmas kérdés fel fogtok tenni nekem :).

http://www.formspring.me/lovetheheels

Még ma éjfélig jelentkezhettek a Facebook-on a nyereményjátékomra :)

http://www.facebook.com/lovetheheels/posts/114104365343552

Sok sikert és szép estét!

Puszi :)

Ui: hozzászólni a bejegyzés címe melletti zöld ikonra kattintva tudtok :)

7 megjegyzés:

minorin írta...

hát ez csodálatos lett:O nagyon tetszik :)

sunbeam írta...

Köszi :)

Emese írta...

Nekem is nagyon tetszik! Nagyon kis stílusos:)

Timike írta...

nekem ez tul sci-fis, de majd megszokom :$

sunbeam írta...

Timike :D sci-fis :D, ez tetszik :). Remélem azért majd megszokod :)

Sophie írta...

Nagyon szép lett! Annyira más mint a többieké! :)

TÜNDI ♛ írta...

Örülök a változásodnak, bejövős :)