29 június 2011

Színes napi smink nem használt termékekkel

Az elmúlt 1 évben rendesen "felhalmoztam pár" sminkes terméket, és nagyon sokat nem használok. Most elhatároztam, hogy ezekkel fogok sminkeket készíteni!

Most elsősorban pigmenteket akartam használni, de végül mindenhez találtam olyan terméket, amit nagyon kevésszer használtam, vagy egyáltalán nem, kivéve a vízvonalra felvitt színt.


További képeket és a felhasznált termékek listáját is megtalálod a bejegyzés folytatásában:









Használt termékek:



Arc:
alapozó: essence stay all day - 40 soft honey és L'oreal perfect match - K3 Beige Rosé (ezt régen nagyon sokat használtam, nem tudom mostanában miért nem:/)
púder: NYC Smooth Skin - 742A Naturally Beige - őt szerintem nem is nagyon fogom használni, csak ilyen itthon sminkelésre, mert nem mattít, így nekem nem jó :/
pirosító: essence Girl's world blush 4in1 - 01 Sweet Like Candy

Szem:
primer: e.l.f. szemhéjalapozó (ebből nincs más, azért ezt használtam :))
színek: belső szemzug fehér: essence quattro - 04 oh-so-cute
           mozgó szemhéj: NYX Fanta pigment (07)
           külső V: NYX Turquoise (14)
           mélyítő vonal: NYX Charcoal  (05)
           alsó pillasor alatt: világoskék essence quattro - 04 oh-so-cute
                                      essence 2in1 kajal szemceruza (07), sötétkék
szemhéjtus: NYX Studio Liner Extreme Sapphire (SLL110)
szempillaspriál: Rimmel Max Volume Flash 003Ultra Black

Ajak: NYX Round Lipstick - Pumpkin Pie (630)

1 megjegyzés:

2sofix írta...

de érdekes színű, jól néz ki nagyon!:)