22 június 2011

Sárga - fekete cut crease napi smink

Végre végeztem a vizsgaidőszakkal, így ismét volt alkalom elmenni bulizni. Nemrég zsákmányoltam egy sárga ruhát, így azt szerettem volna felvenni, és ehhez párosítottam egy sárga cut crease sminket. A számon végül nem ezt a szájfényt (essence stay with me), hanem a NYX Doll Pinket viseltem. Most láttam, hogy a tusvonalat elég bendzsán húztam meg, bocsi érte, valamint a háttérben levő cuccokért is, de költözök :). Siettem már a fényképezéssel este, mert késésben voltam, és nem figyeltem ezekre, bocsi :/.

Bocsi a háttérért :(
További képek:





A ruhámról is kértetek képeket, így kivételesen most azt is megörökítettem. Egy sárga, engem görög stílusra emlékeztető, fél vállas ruhát viseltem, amelyet fejpánttal és egy hozzá hasonló övvel dobtam fel. 

ezen a képen élethű a színe, a következőn picit fakóbb


Cipőt kivételesen nem magas sarkút húztam, hanem egy fukszia sarut, amit ugyanolyan színű válltáskával párosítottam. 

Használt termékek:
Arc:
primer: essence my skin mattító krém
alapozó: Max Factor Lasting Performance 108
púder: Rimmel Stay Matte 05
bronzosító: Miss Rosé

Szemek:
primer: e.l.f. szemhéjalapozó, L.A. Makeup Pro szemhéjalapozó - fekete 
           Coastal Scents 88 - citromsárga
vízvonal: essence black mania 
szempillaspirál: Max Factor False Lash Effect

Ajak:
szájfény: NYX Round Lip Gloss - Doll Pink (egy rétegben is ilyen erős fedésű!)

17 megjegyzés:

TÜNDI ♛ írta...

Nagyon jóóó! A ruhád is klassz, a sminked is szép, a fejpánt is jól áll, SZUPER!

sunbeam írta...

Kösziii :))

Lillus írta...

Nagyon tetszik, hogy ilyen bátran viselsz különböző hajpántokat. Én mindig megveszem őket és a polcon kötnek ki:D

sunbeam írta...

Imádom őket :). Az a baj, hogy ez eléggé elnyomta a fejem, a buli elején már le kellett, hogy vegyem, mert fájt a buksim :(. És nagyon durván elnyomta a homlokom :/

Ayesha írta...

A saru szerintem sokkal jobb lehetett a ruhához, mint a magas sarkú:) így még görögistennősebb:)

Angol Csipke írta...

szerencsés vagy, én jelenleg olyan fehér vagyok, hogy a sárga ruhák csak még fakóbbá tesznek, neked viszont jól megy a bőrszínedhez :) szerintem is szuper:)

sunbeam írta...

Én is nagyon fehér bőrű vagyok alapból, de barnító projecten vagyok 3 hónapja :). Szeretek barna lenni, igaz nem vagyok az az extra barna, de ez tetszik :)

citromhab írta...

A te sminkjeidről mindig az az első szó, ami eszembe jut, hogy dögös. Most sincs ez másként, és a ruci is tetszik.

Bikira írta...

baromi jól néz ki, így minden egyben :) hamarosan én is végzek a vizsgákkal és majd én is jól elmegyek bulizni :D

sunbeam írta...

citromhab: köszike, de egy idő után nehogy uncsi legyen :). Csinálok majd valami natúrt is most már :))

Bikira: hajrá, kitartás még!! :) Jó bulit :)

Timike írta...

Tok jo, hogy a ruharol is tettel kepet, mostmar mindig keretik igy csinalni!;)) ja es a smink szokas szerint profi, es nem azert dogos, mert eros, hanem csak egyszeruen azert mert dogos fejed van, sztem meg smink nelkul is :D

sunbeam írta...

Pirulok Timike :D. Köszönöm, aranyos tőled :))).

Az a baj a ruha fényképezéssel, hogy ez így olyan gagyi, azért nem akartam eddig feltenni :/. De ha nektek tetszik, és nem tartjátok gagyinak, akkor továbbra is csinálom így :).

Babus írta...

Jó a smink:) Ezt a ruhát próbáltam én is, csak pirosban, de nekem nem állt jól :(

sunbeam írta...

Babus én nem is láttam, csak sárgában. Mondjuk nem szeretem a pirosat :/.

Móni írta...

szió!
szép a smink és a ruha is. a fejpántot megkérdezhetem hogy hol vetted? énis keresek hasonlót de nem láttam még. valamint te milyen barnítót használsz mert jó a színed!

sunbeam írta...

Szia :). A H&M-ben vettem, egy hasonló, csak vékonyabb barna pánttal van párosítva, 750 Ft-ért :). Viszont tényleg nagyon elnyomta a buksim, számolj ezzel! :)
Barnítás: Johnson barnítót használok, néha, ha valami extra program van, akkor essence barnító kendőt is, mert az nagyon szép színt ad, nagyon rövid idő alatt - viszont kevés ideig is, kb 3 napig. Ha elkezd kopni, leradírozom, és 2-3 nap után ismét ilyen színem van :).

Móni írta...

köszi a választ :)