07 június 2011

Milani rúzsok - teszt

Már ezer éve ígértem Nektek ezt a tesztet, ne haragudjatok, hogy idáig húztam. Ebayről rendeltem ezt a két Milani rúzst, sajnos a második nem volt túl jó vásár, de ezt majd később kifejtem.


További képek és vélemény a bejegyzés folytatásában
Először a fenti képen látható rúzst rendeltem, a makeupalley oldalán azt írták, hogy barackos korallos szín, és egyből lecsaptam rá. Ez a Velvet Lips Creamy Lipcolor, 208-as Cashmere árnyalata, és egy erős pirosas korall szín. 

Ami egyből megfogott az a csomagolása. Abszolút nincs olcsó hatása, szerintem nagyon elegáns. A kupakja fényes, arany borítású, az alja pedig olyan színű, mint a rúzs és matt. Szerintem nagyon szép!






Ami nagyon meglepett, az a pigmentáltsága. Eszméletlen erős, nem ilyennek képzeltem el ennyi pénzért (szállítással 700 Ft.), de már tudjuk, hogy nem minden olcsó termék rossz minőségű. A mintát egy húzással készítettem:

A fedése is 100%-os, valamint a tartóssága is. Evést, ivást szépen túléli, és diszkréten kopik. Kellemes, krémes érzetet ad és az íze is kellemes. Abszolút tökéletes rúzs!


Ezen rúzs sikerességén felbuzdulva rendeltem még egyet, ez azonban már a Sheer Color szériából van, amit én nem is figyeltem. A 13-as Ambrozia árnyalatot vásároltam meg, ami a silány mása a Cashmere-nek.

A csomagolása sem túl esztétikus:



A mintához kb. 2-3* húztam át a rúzst, egyébként egy nagyon halovány szín, persze ez is szép, csak az előzőhöz nekem nagy csalódás volt. Azért is, mert sikerült egy kb. hasonló színt megvennem, ami már az én bajom.


Milani rúzsokból még a Rose Hip és a Mandarina árnyalatokat szeretném beszerezni, ezek nagyon tetszenek!

Nektek van Milani rúzsotok?

5 megjegyzés:

samelike írta...

Nekem nagyon tetszik mind a két rúzs; nagyon jó, hogy ennyire rúzsmániás vagy. :)

Juli írta...

már most érzem, hogy ilyen nekem is lesz hamarosan: D teljes smink részeként láthatjuk valamikor?: )

teenyweenyobsessions.blogspot.com

sunbeam írta...

Egyelőre ezeket natúr sminkkel szoktam viselni, ha olyan is érdekel, akkor persze, láthattok :)

Lamilla írta...

A Rose Hippel én is szemezek egy ideje :-)

Bikira írta...

Az az első korall szín tényleg csodaszép. Le vagyok döbbenve, hogy mindez 700 Ft szállítással. Azt hiszem én is körbenézek az oldalon.:)