23 június 2011

Max Factor és Miss Rose krémpirosító teszt

Krémes pirosítóm eddig csak Miss Rose volt, így a Bloggerina találkozón zsákmányolt Max Factor krémpirosítóinak külön örültem. Ebben a posztban szeretném összehasonlítani a két márkát, igaz nem egy árkategória.

Ahogy használom: az arcom bal felén csak alapozóra viszem fel az ujjaimmal, vagy egy pirosító ecsettel (Sigma F40). Az arcom jobb oldalára pedig alapozóra viszem fel szintén ujjal, vagy ecsettel, ám a végén egy réteg púderrel mattítom (N.Y.C. Smooth Skin).

A versenyzők:
Max Factor Miracle Touch Creamy Blush - 07 Soft Candy, 18 Soft Cardinal, 03 Soft Copper
Miss Rose Glossy Charm - 02 és 06

Igazán lemoshattam volna az árcédulát, bocsi :/

A bejegyzés folytatásában találod a tesztképeket és az összehasonlítást is.

Amit el lehet mondani a krémes pirosítókról kontra por pirosítókról:
- ha szépen vitted fel, nagyon természetes hatást keltenek, ezért előnyösebbek szerintem a por állagú pirosítóknál
- viszont nehezebb őket használni és szerintem körülményesebbek is
- ha nincs lefixálva egy réteg púderrel, akkor elmaszatolódhat, főleg a melegben - én amikor oldalra pakolom a hajam, mindig belenyúlok az ujjaimmal (biztos én vagyok ennyire bendzsa :D)
- aki szereti, ha fényes a pirosítója, annak tökéletes. Aki nem, annak is, mivel egy réteg púderrel por állagú hatást kelt, ám természetesebb

Amit el lehet mondani a Max Factor krémes pirosítókról - szerintem:
- a színek nagyon erősek, éppen ezért elég egy kicsit felvinni az arcunkra - ezért indokolt a kis csomagolás, sok ideig elég kell, hogy legyen. Én a képeken 2 rétegben kentem fel, ugyanis a képen így adja vissza a színt, a hétköznapokban csak egy rétegben viszem fel és azt dolgozom el szépen
- nagyon-nagyon ügyelni kell arra, hogy szépen dolgozd el, ugyanis foltos maradhat - ez márkától függetlenül igaz
- kicsit zsíros hatást keltenek az arcomon, és ebből kifolyólag elég fényesek - ezt tökéletesen ki lehet küszöbölni egy réteg púderrel
- én magamon azt tapasztaltam, hogy sokkal természetesebb hatást kelt, ha le van púderezve

A tesztek során nem sminkeltem ki magam, ha valakit zavar a látvány, ne is menjen tovább :). Valamint erősebben vittem fel, hogy ti is lássátok szépen a színeket, a hétköznapokban nem használom ilyen erősen!

Nézzük a képeket. A 07-es Soft Candy egy erős pirosnak tűnik, nekem az jutott eszembe amikor először kipróbáltam, hogy ugyan, ki használ piros színt. De eldolgozva korántsem piros, és szerintem ennek van a legtermészetesebb arcpír színe. Nekem ez a kedvencem.



Púderezve

Csak alapozón
A 18-as Soft Cardinal-nak nagyon erős fénye van szerintem, egyébként egy rózsaszínes árnyalat, az arcon is :).





Púderezve

Csak alapozón. Itt végképp csak a színt figyeljétek, ne
a kivitelézés légyszi :)).
A 03-as Soft Copper egy nagyon szép barnás árnyalat, kedvelem ezt a színt is :).



Púderezve

Alapozón

Amit el lehet mondani a Miss Rose krémes pirosítókról - szerintem:
- szintén erősek a színek, ám tömörebb és mattabb, nem kelt zsíros hatást
- természetesen itt is ügyelni kell az eldolgozásra, de ezt ecsettel is könnyű felvinni, míg a Max Factor termékének esetében nekem meggyűlt vele a bajom, ujjal sokkal egyszerűbb felvinni - én szeretek ecsettel dolgozni
- 540 forint...
- egy ilyen tubuson elfér a 3 Max Factor termék, ám szerintem felesleges, hogy ekkora legyen, utazás tekintetében meg főleg. Ennyit soha nem fogok elhasználni - de ez persze nem negatívum, csak vélemény.

A 06-os árnyalat egy gyönyörű babarózsaszín:




Csak alapzón

Púderezve
A 02-es a napi kedvencem. Ez egy szép korallos árnyalat, nagyon imádom!



Púderezve

Csak alapozón

Összességében:
A Miss Rose pirosítóit többet használom, mert nem olyan fényesek, mint a Max Factoré, és mivel alapból zsírosabb a bőröm, utálom, ha valami fénylik rajtam. Persze ezt tökéletesen ki lehet küszöbölni a púderrel, de macerásabb. Viszont a Max Factor pirosítókkal könnyebb utazni és én, ha megyek valahova, mindig viszek pirosítót is. A Miss Rose sosem fér bele a neszesszerembe :(.

Nektek mi a véleményetek a két márka termékéről? 

21 megjegyzés:

Babus írta...

aww a miss rose-ból muszáj lesz beszereznem:)

hollywood-dreams írta...

miss rose nekem is kell, ez a második valami gyönyörűűű! :) amúgy budapesten hol lehet ilyet kapni?

TÜNDI ♛ írta...

Most már rá kéne jönnöm, hogy Győrben hol kapható a Miss Rose! :O

bianka* írta...

A Miss Rose pirosító valamilyen 100Forintosból van , ugye ? :D
Nekem nagyon tetszik :)

citromhab írta...

Ha esetleg erre vetődik valaki, aki megmondja Békéscsabán vagy Gyulán hol lehet venni Miss Rose-t, annak küldök két virtuális puszit. :)

sunbeam írta...

Hmm, én nem pesti vagyok, de ahogy emlékszem a metro aluljárókat emlegették a lányok, talán a west end-nél

sunbeam írta...

citromhab: ha járok Csabán, akkor szétnézek :). Gyulán nézd meg a 100 forintosokat :).

bianka*: én Szegeden vettem, itt van egy bolt, ahol ilyen olcsó cuccok vannak, nem 100 forintos :)

bianka* írta...

értem..abból gondoltam hogy onnan van mert nekem van ugyan ilyen márkájú szemhéjpúderem :) (ami egyébként nagyon tartós és az ára is jó )

sunbeam írta...

de sok száz forintosban van valóban, csak én most pont nem ott vettem :). jaj meg Pesten az Ázsia centerben is van!! töménytelen mennyiségben :)

Dia írta...

Miss Rosé krémpirosító??:OOO
hát valami gyönyörű színe van és nem is tudtam hogy van nekik ilyen. minden városban más a kínálat:@@@ pedig szereznem kell egyet!

Lotti írta...

Nekem is kell Miss Rosé! :)
Pécsen hol lehet beszerezni?
xoxo

Vivii írta...

Szegeden hol lehet kapni? Idegenvezetést kérek szépen :)

Timike írta...

uristen a max factorosak borzalmasan allnak (ez nem a Te hibad :D) de a miss rose tokeletes, a szin, az allag, minden, nagyon jol mutatnak rajtad! en meg nem lattam sehol miss rose krempirositot, de ha megyek szegedre vennem kell :O ugye a fekete sasnal levo rosmann melletti kis uzletbol valok? :)

Dóriii írta...

Uhh nekem is kell Miss Rose, főleg ez az utolsó korallos tetszik nagyon! *.*

sunbeam írta...

Vivii: Szegeden, ahogy Timike is írta, a Fekete Sas utcánál volt egy Rossmann, pár hete már nincs, és azzal szemben volt. Egy ékszerüzlet van a sarkon és mellette van a Kincses Sziget :)

Vivii írta...

Megnéztem térképen (mivel nem vagyok szegedi, csak sűrűn járunk át) és mostmár tudom! Köszi a segítséget!:)

Dia írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Dia írta...

Bp-en Alleeban vagy a környékén nem tudjátok, van-e?:)

Ánítá Babi írta...

Tundi! A Kisfaluy utcaba a fodraszkellekesnwl lattam ilsen pirositot..mwg a szent istvan uti eurosba van miss rose..de ott nincs krempirosito sajnos.. De a Szilvinel van.

Ánítá Babi írta...

Neked am jol pigmentalt a miss rose? Nem kell sokar huzkodni az ujjad brnne??

Ánítá Babi írta...

Neked am jol pigmentalt a miss rose? Nem kell sokar huzkodni az ujjad brnne??