26 június 2011

Max Factor alapozók tesztje

Tegnap csak bambultam a sminkes birodalmam, és ráeszméltem, hogy van 5 féle Max Factor alapozóm. Ez nekem azért jó, mert elég sokféle bőrtípussal találkozom, amikor sminkelek másokat, így még nem volt gond abból, hogy megtaláljam mások számára is a megfelelő terméket és árnyalatot. Emelett számomra is előnyös, mivel az önbarnítótól fokozatosan barnulok, így mindig ki tudom keverni a megfelelő színt magamnak. Az alapozókról amit tudni lehet, a Max Factor hivatalos oldaláról másolom be nektek, és azzal hasonlítom össze, a saját tapasztalataim alapján.

Íme a versenyzők, balról jobbra:
Colour adapt - Natural 70
Smooth Effect - Golden 75
Xperience - Brown Hessian 75 (SPF 10)
Second Skin - Caramel 085
Lasting Performance - Honey Beige 108


Részletes vélemény és teszt képek a bejegyzés folytatásában:

Az első alapozóm a Colour Adapt volt a Max Factortól, ezért is illeti meg őt az elsőbbség. Ilyenkor elgondolkozom, hogy de sok kedvenc alapozóm van, de valahogy ezt mindig kihagyom a listából. Valószínűleg azért, mert már alig van benne és szinte nem is használom, nem szeretem, ha valamim elfogy :), na meg azért sem használom, mert téli színemhez van vásárolva. De most azon gondolkoztam, hogy nézek majd egy sötétebb árnyalatot, mert ennek is púder hatása van, és abszolút nem fényesedik át rajta a bőröm, de erről később,

Csomagolását tekintve abszolút tökéletes. Pumpás adagolója van és a kupak sem jár le, ezt már bőven volt időm kitapasztalni. Mivel pumpás, ezért biztos ki tudod nyomni az összes alapozót belőle, és még figyelni is tudod hol tart. Dizájn terén minimalista, de igényes, ami az összes alapozóra elmondható.
Már kicsit ütött - kopott lett az évek során :)
Állaga: kicsit szilárdabb, krémesebb, mint a folyékony alapozók, ezért is imádom. Abszolút nem olajos, nem fénylik.


Fedés: tökéletes fedést biztosít, valamin igazodik a bőrünk árnyalatához is. Erről így írnak a honlapon:
"A Colour Adapt alapozó több különböző színű pigmentet tartalmaz. Ezek a részecskék alkalmazkodnak a bőr egyéni tónusához.
A Colour Adapt jelenti a tökéletes alapozást, hiszen visszaadja a bőr saját, egyéni árnyalatait és hibátlan fedést biztosít.
Hogyan működik?
A hagyományos alapozók olyan pigment-részecskéket tartalmaznak, amelyek csak egy színt vernek vissza. (...)"


Ezt csak alátámasztani tudom, de nézzétek meg ti is:

Nagyon szépen fed, és nincs maszk hatása!

Tartósság: a nap végére itt-ott javítani kell rajta, főleg a szám és az orrom környékén, de ennyi.

A másik alapozó, a Smooth Effect, erről már írtam egy posztot, itt, ezért most csak nagy vonalakban megyek át rajta.

Csomagolás: ez már tubusban érkezik, a kupak nem csavarodik le, jól zár.

Állaga: folyékony alapozó, ennek megfelelően elég híg és nekem kicsit túl olajos is. Ahogy már írtam az előző bejegyzésben, kifényesedik a bőröm, de ha keverem egy másik alapozóval, akkor kisebb mértékben. Viszont kipróbáltam már sok lány arcán, vegyes és száraz bőrűeken egyaránt, délután elején tettem fel az alapozót és a nap végén nem volt fényes az arcuk, pedig végig izgultak egy szépségversenyt!

Fedése: összehasonlítva a többivel, nem olyan erős fedésű, mint várnám a mondottak alapján. Amit kell, azért elfedi.


Tartósság: nem bírja nap végéig az én arcbőrömön, sokszor kell javítgatnom rajta. Viszont elég nagy skálán van a színekből, így szeretem keverni!

A harmadik versenyző az Xperience termékcsaládból érkezik.

Csomagolása szintén tubusos, jól zár ennek is a kupakja, semmi gond nincs vele. Nekem különösen tetszik a kicsit keskenyebb kialakítása, olyan kis kecses.


Állaga: folyékony alapozó, tehát olyan, mint lennie kell. Nem annyira olajos, mint a Smooth Effect, viszont szerintem büdi.

Fedése: nem egy masszív alapozó, nagyon kellemes érzetet biztosít, de mégis tökéletesen fed. Előnye, hogy természetes összetevőket tartalmaz. Amit a honlapon írnak róla:
"Az Xperience Alapozó könnyed textúrájának köszönhetően nagyon könnyen felvihető, egyenletesen és tökéletesen fed, luxus érzetet adva viselőjének, így az arcbőr bársonyosan puha és selymes tapintású lesz.


A Max Factor Xperience alapozó gondosan válogatott, természetes összetevőket tartalmaz, melyek a pillekönnyű luxus és könnyedség érzetét adják. A jojoba és a napvédő faktor ápolja és védi az arc érzékeny bőrét."

Szintén csak alátámasztani tudom!


A negyedik termék a Second Skin, erről nagyon sok jót hallottam, így nagyon örültem, hogy bezsákmányoltam egyet (igen, a bloggerina talin).

Csomagolása: pumpás kiszerelésben kapható és a kupak is biztos lábakon áll. Üvegben van, de szerencsére még nem esett le, így nem tudok nyilatkozni a strapabíróságáról, de nem is szeretnék :D.

Állaga: folyékony, de pont jó. Nem annyira híg, mint az előző kettő. Ahogy látjátok, különböző színek találhatók meg benne:
"(...)előállítási technológiájának újító mivolta abban rejlik, hogy azonos tulajdonságokkal rendelkezik, mint az arcbőr, így miközben tökéletesen fed, az arcbőr mindvégig látható marad. 


A forradalmian új formulának köszönhetően elfedi a bőrhibákat, és a bőrbe beépülve tökéletes összhatást eredményez."
Ebben rejlik a Second Skin "ereje", hogy a bőrünkbe épül be, és nem az alapozót látod, hanem a tökéletes bőrt. Ezzel igazából a fedést is lerendeztem, de még a honlapról másolok be érdekességet, mi is végülis ez az alapozó, miért ennyire népszerű:

"Az áttörő Second Skin technológia 2 lépésen alapul. 


Először, a páratlan magas felbontóképességű pigmentekből álló alkotórész elfedi a bőrhibákat, ugyanakkor átereszti a bőr természetes tónusát. 


Másodszor arányaiban ugyanannyi vizet tartalmaz, mint az arcbőr, így láthatatlan marad és tökéletesen beépül annak textúrájába."
Nekem nyáron ez a(z egyik) kedvenc alapozóm, mert nem kellemetlen a viselete, mint sok-sok alapozónak és egy világosabb árnyalattal keverve, tökéletesen illeszkedik a bőrszínemhez.


Tartósság: az összes kánikulás napon ezt hordtam, és megállta a helyét. Viszont a szám körül azért őt is igazgatni kellett, mivel izzad az ember nyáron... 

Az utolsó terméket kaptam meg utoljára, de őt szerettem volna a legrégebb óta. Ezt egy, a szívemnek kedves emberkétől kaptam, ugyanis ő nyert a Max Factor Év Bloggerinája szavazáson, de mivel férfi, ezért nem tartott rá igényt :). Ez pedig a Lasting Performance!

Csomagolás: tubusos, kupakos, szokás jó :). Ő is keskeny, így bőven elfér a neszesszerben :).

Állaga: kellemesen folyékony, nem olajos, nem fénylik, imádom.

Fedése: nincs rá panasz, tökéletesen fed, de nem ez a lényege ennek az alapozónak. Persze ez is fontos, és hozza is amit kell, de nem ezért lett a szívem csücske :).

És itt a lényeg, a tartóssága (honalpról):
"A Lasting Performance tartós alapozó, hiszen olyan formulát tartalmaz, mely érintésállóvá teszi a termélet. Felvitel után mintegy 8 órán át az arcbőrön marad. 
Ez a folyékony alapozó természetes érzést biztosít a arcbőrön, mert szilikonnal készül, amely könnyű hatást kelt és kevésbé zsíros mint más hagyományos olaj alapú alapozók.
Ez az alapozó nem kenődik el, mivel a különleges érintésálló rendszere segít helyükön tartani a színrészecskéket."

Ez pontosan így van. Egy átbulizós éjszakát végig húzott anélkül, hogy bármikor is javítanom kellett volna! Imádom, de tényleg. Nem hagy foltot a ruhán, nem maszatolódik, nem fényesedik át a bőröm. Ha választanom kell viszont, hogy melyik az abszolút No.1. alapozó, nem tudnék választani. A Colour Adapt, a Second Skin és ez is tökéletes számomra. Szeretem a textúrájukat, a csomagolásukat, a fedésüket, a tartósságukat. Mindegyikben van valami, amiért nagyon szeretem!
A Lasting Performance-ről még annyit, hogy Anyukám délután kérdezte, hogy most mit fotózok a blogba. Mondom alapozókat, erre ő: nem is látszik, ez jó alapozó. A Lasting Performance volt az arcomon ekkor :). 

Nektek melyik van meg ezek közül? Remélem segítettem valamelyest az alapozó vásárlás előtt levőknek :). 

12 megjegyzés:

Kremy írta...

A Colour adapt a legjobb szvsz,meg a Lasting performance,olyanom volt is már és nagyon szerettem.

A second skin viszont nagyon sárgának tűnik a bőrödön vagy csak a kép lett ilyen?

sunbeam írta...

Nemnem, az ilyen (ennyire talán nem sárga, de lényegében ilyen). Keverni szoktam egy világosabbal, hogy ne legyen ilyen sárga :).

Lillus írta...

A smooth effecttel kapcsolatban nekem is az a véleményem mint neked. elég jól fed, viszont olajos érzetet kelt és pikk pakk kifényesedik a bőröm.
A lasting performance-t rég óta szeretném kipróbálni csak elég borsos az ára:(

TÜNDI ♛ írta...

A Colour adapt-on és a Lasting Performance-en kívüliek megvannak, többféle színben is, és azok közül az Xperience a kedvenc. :) A Second Skin rajtam is sárgás, szerintem ugyanaz a szín van neked is, a caramel. (Vagyis annak tűnik nekem.)
A Lasting Performance-t kipróbálnám, szerintem arról hallottam a legtöbb jót.
Apropó, nálam már leesett a Second Skin, de nem törik könnyen az üveg ;) :D

TÜNDI ♛ írta...

Jaj, de vaksi vagyok, ott van a képen, hogy a Caramel az! De annak örülök, hogy képről már felismertem az árnyalatot. :)

sunbeam írta...

Tündi, a bejegyzés elején a felsorolásban is ott van, hogy a Caramel :D.

Lillus: a Lasting performance, szinte havonta van leárazva a Rossmannban! Van, hogy 2500 forint.

bettina írta...

Jó lett az a teszt, főleg a képek miatt így tényleg látni a küldönbségeket. Én legjobban a hab állagú lapozókat kedvelem, így ezek közül talán a Color adapt érdekelne. Nem tudod lehet még kapni?

Catwalk_bitch írta...

Jó hosszú post lett:P szerintem így képekről a legjobb alapozónak a colour adapt és a lasting performance tűnik:)

sunbeam írta...

bettina: én láttam még colour adaptot, szerintem van még :) (3 hete volt:D)

Catwalk_bitch: remélem nem gond, hogy hosszú lett, nektek csináltam.

Catwalk_bitch írta...

dehogy baj, nem azért mondtam.:) szeretem ha nem csak egy félpostnyit írnak a bloggerinák;) főleg ha ilyen hasznos mint ez a bejegyzés.:)

Niki írta...

Ez a bejegyzés most nagyon jól jött ...pont azon gondolkodtam h nyárra melyik max factor alapozó lenne jó..szerintem a second skin és a lasting performance közül fogok választani de inkább az utóbbi.
Köszi!:)

katalin írta...

Szia lenne egy kerdesem a colour adapt alapozonal melyik a vilagosabb szin a 40 vagy a ,70 es eleg feher vagyok de nem nagyon szeretem a sargas szint es nagyon szetetnem kiprobalni a max factort sok jot hallotam mar rolla elore is kosz a segitseget