18 június 2011

Lila füstös napi smink, egy kis rózsaszínnel

Nem nagyon szoktam olyan sminket készíteni, amiben hangsúlyos a szem is, és az ajkak is, ám most mégis megtettem :). Bevallom, nekem tetszik az összkép, de ti mondjatok véleményt, én biztosan elfogult vagyok :). Féltem a lila színtől, mert nekem mindig fáradt hatást kelt a kék szememmel, de kezdem megszokni ezt a színt. De zöld szeműeknek biztosan jól fog állni, nagyon szépen mutat a lilával - eddigi tapasztalataim szerint. Barna szemre szintén nem nehéz megtalálni a megfelelő árnyalatot! A mélyítő vonalat én kiemeltem egy rózsaszínnel, sajnos a képeken nem mindig látszik. Igyekeztem még napfényben fotózni, de ilyenkor mindig a szemöldökcsontomnál olyan láthatatlanak a színek, valaki segítsen már, hogyan küszöböljem ezt ki, sajna fotózás terén nagyon amatőr vagyok :(.

És végül jöjjenek a képek:

Még több kép és a használt termékek listája a bejegyzés folytatásában:










Használt termékek:
Arc:
primer: essence my skin mattító krém
alapozó: Max Factor Second Skin 085 Caramel és Max Factor Smooth Effect 60 Sand keveréke
púder: Rimmel Stay Matte 05
bronzosító: Miss Rosé

Szemek:
primer: e.l.f. szemhéjalapozó
színek: wet n wild Lust (alsó 2 lila árnyalat)
           L.A. Colors Circus 5-ös paletta, rózsaszín és lila
           L.A. Girl 10 Color szemhéjpaletta - Delighted (lila)
           Noname mono szemhéjpúder (Safari) 930
           essence Blossoms etc... 02
tus: essence zselés tus 03 Berlin Rocks
vízvonal: AVON gél állagú szemhéjtus - fekete
alsó pillasor alatt, és a tus vonalon egy vékony réteg: essence crazy about color szemhéjceruza 02
szempillaspirál: Max Factor False Lash Effect

Ajak:
kontúr: NYX pinky
szájfény: NYX Round Lip Gloss - Doll Pink (egy rétegben is ilyen erős fedésű!)

12 megjegyzés:

Gulyás Rita írta...

Klassz lett :) Szó szerint ragyogsz, ami főleg a púder+bronzosító kombónak köszönhető :):)

A csücsörítést pedig védesd le!!! ;)) :)))) Nagyon édes :)

sunbeam írta...

Ez aranyos, köszönöm :))). (húdejó a profilképed!)

Komár Adri írta...

Nagyon szép a szemed *.* és persze a smink is ;)

Ez az én divatblogom ha érdekel nézd meg ;)
http://missglamorous-mindenamiegynonekkell.blogspot.com/

Robin írta...

Szerintem nem baj, hogy a szemeid és a szád is hangsúlyos, tényleg jól mutatnak. A rúzsod pedig fantasztikus! :)

Lynnie írta...

szeretem így ahogy van! :)

sunbeam írta...

Köszi lányok :)

citromhab írta...

Nagyon dögös. :)

*roni írta...

wow, nagyon szép! :)

Bikira írta...

baromi szép színe van annak a szájfénynek. szerintem nagyon jól áll a lila :)

sunbeam írta...

Ezt a szájfényt nem használtam, pedig már 1 éve megvan. Most rákattantam az intenzívebb színekre és beleszerettem ebbe :)

TÜNDI ♛ írta...

Ez a jelenlegi kedvencem tőled! Irtó jó! :)

sunbeam írta...

Köszi Tündi :))