13 június 2011

L.A. Monday - L.A. Colors moisturizing lipgloss teszt

Mivel alapból szárazabb a bőr a számon, ezért nagyon szeretem a hidratáló termékeket, mert nem kell még egy réteg ajakápoló alá. Ezért külön örültem az L.A. Colors ezen szájfényének, és szerencsére ez sem hozott csalódást!


Termék neve: L. A. Colors moisturizing lipgloss
Színe: Tickled Pink LG851
Ára: 1190 Ft. (http://www.lamakeup.eu/termek/szajfeny_12)
Megtalálható: L.A. Makeup üzletekben (üzletlista), és a honlapról is megrendelheted :).



A bejegyzés folytatásában véleményt is találsz, képekkel körítve:


Mostanában nagy divat lett olyan termékek árusítása, amelyekre rábiggyesztik, hogy hidratáló, közben nem. Ez a marketing nekem sosem tetszett, ezért néha már óvom magam ilyen termékektől, és előtte tájékozódom, hogy tényleg betartja e az ígéretet. Ezért örülök, hogy az L.A. ismét hozza a formáját, és betartja a termék az ígéreteit, mivel ez a szájfény valóban hidratál. De nézzük először kívülről:


Az általában megszokott aplikátorral találkozhatunk, könnyű vele felvinni a színt, én kb. háromszor mártottam bele a tubusba, hogy az egész számat befesse.

Egy szépen fedő szájfénnyel van dolgunk, ebből kifolyólag a pigmentáltsággal sincs gond.



Amint látjátok egy sötét rózsaszín árnyalatról van szó, nekem sajnos nem áll jól, túl sötét, ezért sem készítettem egész arcos képeket.

Állagát tekintve annyira ragad, mint a legtöbb szájfény, viszont nem maszatolódik el - mivel elég tömör, nem annyira folyékony - ami nyáron nem egy utolsó szempont.


Ahogyan említettem, kicsit sem szárít, és valóban hidratál. Az első evésig maradt fent a számon a szájfény.

Nektek milyen L.A. Colors szájfényetek van?
A véleményem kifejtésében nem befolyásol, hogy az L.A. Makeup-tól kaptam a terméket. A valódi tapasztalataimat írom le minden bejegyzésben :).

1 megjegyzés:

Bikira írta...

Nekem még csak szemceruzám és szemhéjfesték palettám van, de már nézegettem a szájfényeket is. Csak legutóbb a bőség zavarában nem tudtam választani.:D Viszont ez tényleg nagyon szép.