27 június 2011

L.A. Monday: L. A. Girl - PRO.primer HD(fekete)

A vizsgák miatt nem jelentkezett, csak kéthetente ez a sorozat, de most már ismét van időm hetente írni! :) A csomagocskámból hátra van még egy tízes paletta, de ízelítőt már kaptok most is belőle, illetve ez a primer.


Termék neve: L. A. Girl - PRO.primer HD
Színe: black GEB197
Ha meg szeretnéd rendelni, akkor írj az info@lamakeup.eu címre, vagy megvásárolhatod az üzletekben.



Tesztképeket és a véleményem is megtalálod a bejegyzés folytatásában:


Az L.A. Makeup nagyon eltalálta most, mit is küldjön nekem, ugyanis imádom a füstös szemeket, így ez a fekete szemhéjalapozó sikerre volt ítélve nálam. Eszembe se jutott, hogy nem lehet jó, így én azonnal egy buliban teszteltem és szerencsére nem is hozott csalódást. A fekete festék elég csúnyán tud mutatni, ha elmosódik, a mosómaci smink nem néz ki jól, de megúsztam ezt az effektust, a festék egész este a helyén maradt. A tartóssága tehát nem kétség, én csak az e.l.f. bőrszínű szemhéjalapozójával tudom összehasonlítani, és nálam mindkettő bevált, mindkettő tartós!


Maga a termék szerintem nagyon csini, egy ceruzával vihetjük fel a festéket:

És így néz ki ha húzok egy csíkot, illetve elmaszatolom:


Amivel viszont lenyűgözött ez a kis csoda, az pedig kiderül a képekből:
L.A. Colors Onyx (teszt)

Alap nélkül

A PRO.primer HD szemhéjalapozóval

Alapozón

Alap nélkül, PRO.primer, alapozó
Amint látjátok, annyira magas és szép fényt ad a színnek, hogy egyszerűen meseszép. Ez a szürke szín alapból nem túl fényes, de ha te mégis azt szeretnéd, akkor próbáld ki ezt a szemhéjalapozót, mert nagyon szép fényt ad!

De kísérleteztem még más színekkel is. Jövő héten jövök ezzel a tízes palettával, most egy szép barnát teszteltem:
Alap nélkül

PRO.primer szemhéjalapozóval

Alapozón

Alap nélkül, PRO.primer, alapozó

Jobbról a második szín!
És végül elővettem a kedvelt Circus palettám is, és a kékkel tesztelgettem:

Alap nélkül (fent)

PRO.primer alappal (olyan szép:))

Alapozón

Alap nélkül, PRO.primer, alapozó

Ezt a sárga sminket már láttátok, de egy képet beteszek, mert a feketét itt is ezzel alapoztam:

Illetve itt van még egy sima fekete füstös szem, ami szintén ezzel a termékkel lett alapozva:

Nincsenek megjegyzések: