25 június 2011

Greenland termékek - teszt

A Bloggerina találkozón kaptunk Greenland termékeket, illetve egyet én zsákmányoltam a Tesco-ban. Most ezeket szeretném nektek bemutatni, ugyanis nagyon jó termékek, abszolút megérik az árukat. Egy testvaj, egy bőrradír és egy testápoló olaj tesztje következik:


(Zárójelben megvédeném előre a posztot a rosszmájú megjegyzésektől, amelyek persze sosem érkeznek hozzánk, bloggerinákhoz személyesen, csak más csatornán találkozunk vele. Attól, hogy én kaptam ezt a terméket, nem fogok hazugságot írni róla. Miért kockáztatnám, hogy butaságot írok, miközben az olvasóim megbíznak bennem? Mi hasznom lenne abból, hogy nem írom le az igazságot? Ezen elgondolkozhatna mindenki, mielőtt a bloggerinákat szidja, mert ezzel így van mindenki, nem csak én.)


A bejegyzés folytatásában találod a véleményem:

Mit is érdemes tudni a Greenlandről? Egy holland cégről beszélünk, melynek fő profilja, a természetes hatóanyagú testápolási termékek előállítása. A hangsúly tehát a természetességen van, a pure&white termékek 98%-ban természetes összetevőket tartalmaz. Ma mindenhol ezt hangsúlyozzák, hogy mennyire fontos, hogy figyeljünk arra, mit kenünk a bőrünkre. Nekem nincs érzékeny bőröm, szerencsére sosem volt ezzel problémám, így erről nem tudok nyilatkozni. Összességében elmondható mind három termékről, hogy hidratálja a bőrömet, amire igencsak ráfért már egy kiadós ápolás a tél után. Ezeket kb. 2 hónapja használom, már jól kitapasztaltam a hatásukat. Nagyon finom az illata az összes terméknek, abszolút nem hivalkodó, nagyon kellemes. Nem marad ragacsos egyik használata után sem a bőröm, amit én szintén utálok, ha olyan marad. Nekem a kedvenc termékeim lettek, biztosan be fogok szerezni még párat :).

A másik dolog, amivel engem nagyon meg lehet fogni, az a csomagolás. A Greenland az a márka, ami egyébként is nagyon sokat ad a külcsínre. Az összes terméknek nagyon dizájnos a csomagolása, mindenhol találkozhatunk a fő gyümölccsel, növénnyel, amelyet hozzáadtak. Persze nem csak erre figyeltek, hanem arra is, hogy jól zárható legyen, de erre egyenként kitérek majd.

Először az olajjal kezdeném. Abszolút nem vagyok egy olyan típus, aki szereti az olajos termékeket, mert eddig minddel meggyűlt a bajom. Foltot hagyott a ruhán, nem szívódott be a bőrömbe és nagyon-nagyon kellemetlen érzetet nyújtott. Éppen ezért csak pár hét után próbáltam ki, de meglepődtem. Nem vártam semmit ettől a terméktől, csak annyit, hogy légyszi-légyszi, legalább te ne ragadj :).



És nem ragadt. A Greenland Pure&White termékcsaládjába tartozik ez a testápoló olaj, ami lime és vanília felhasználásával készült.
Csavaros a kupakja, és nem kell félni, hogy magunkra borítjuk az egészet, amikor szeretnénk önteni belőle. Kis mennyiség folyik csak ki, én 2-3* szoktam "borítgatni", hogy a kívánt területet bekenjem.



Epillálás után szoktam csak használni a lábamon, testápolót nem szeretek utána érezni sem a bőrömön. Az olaj nagyon hamar felszívódik és tökéletesen ápolja a lábam. A piros kis pöttyöcskék is sokkal hamarabb elmúlnak, általában 1 óra után már nem is látszódnak, míg régebben volt fél nap is, mire elmúltak. Másik pozitívum, de ez vonatkozik elég sok olajra, hogy olyan szép fényt ad a lábnak - és szerencsére nem kelt kellemetlen érzetet a bőrön.

A másik termék, a bőrradír. Erre azért volt szükségem, mert önbarnítózok, és akármilyen diszkréten kopik a barnaság, engem zavar.


Szintén a Pure&White termékcsaládból származik, ehhez viszont gyapotvirágot és fehér lótuszt adtak hozzá. Az illata... mesés! A csomagolás szintén abszolút megnyerő, a kupakja pedig olyan, mint a hintőporoknak. Egyik oldalon megnyomod, és a másik oldalon felnyílik, ahol ki tudod önteni a megfelelő mennyiséget. Nem kell sok belőle, én a karomon szoktam használni tusolás közben. Aznap, amikor felfedezem, hogy el kezd kopni a barnaság, este átdörzsölöm ezzel a termékkel és teljes mértékben leradírozza a felső hámréteget, amely egyébként is lekopna. Nem marad egy folt sem a barnaságból, egyedül a hajlatoknál kell jobban dörzsölni.


Az állaga nem túl folyékony, és pici apró szemcséket tartalmaz, amelyekkel kellemesen át lehet radírozni az egész felületet. Miután lemosom, annyira puha lesz a karom, mint a babák bőre, az én bőröm illata is nagyon fincsi lesz, tehát egy abszolút pozitív benyomást keltő termék! Ajánlom mindenkinek!


A másik termék, amelyet minden nap használok, az a testvaj. Nem nagyon tudtam először mi ez, amikor kinyitottam, tényleg olyan volt, mint a vaj. Amikor megéreztem az illatát, szívem szerint beleharaptam volna :D. 100% gyümölcskivonatot tartalmaz ez a termék, grapefruitból és gyömbérből.



Leírom, mi található a csomagoláson:

"Shea- és kókuszvaj kombinációja nyugtatja és hidratálja a bőrt. A testápoló vaj a legideálisabb a szárat, vízhiányos bőr számára. A grapefruit és a gyömbér kombinációja frissítően hat az érzékekre. A termék 100%-ban természetes gyümölcskivonatot tartalmaz."


Én szerencsére a gyömbért nem érzem, ugyanis utálom, de a grapefruit-ot annál inkább! A kezeim nagyon szárazak sajnos, úgy, ahogy a körömágyam is. Ez a termék helyrehozta, minden este vastagon bekenem vele a kezeim, és reggelre pihe-puhák, hidratáltak lesznek, amely egész nap tart.

Tégelyes csomagolásban van, ami hosszú köröm esetén nem szerencsés, ugyanis könnyen bemegy a körmök alá. Higiéniai szempontból sem a legelőnyösebb, de csak nem nyúl bele senki koszos kézzel :). Az állaga tömör, sokkal szilárdabb, mint egy testápoló. Olyan, mint egy vaj :) (ha nincs megolvadva:D).


Hamar felszívódik, nem marad ragacsos utána a kezem és olajos sem.


Összességében ennyit tudtam nektek elmondani ezekről a termékekről. Nagyon megszerettem ezt a termékcsaládot. A Müllerben és már bizonyos Tescokban is meg tudjátok venni (egyenként vannak dobozolva, nem tudja akárki felnyitni). Az áruk 1500 és 3000 forint között mozog, attól függően mit és hol vásárolsz :).

Ti használtok Greenland termékeket?

1 megjegyzés:

Alice írta...

Nekem levendulás, pumpás testvaj van, de múltkor a Müllerben nagyon szemeztem ezzel a vajjal is... Így már biztosan megveszem majd. :-)