30 június 2011

Fejpántok és turbánok között elveszve

Egy ideje szemezgetek már a turbánokkal, de azzal a fazonnal, ami olyan, mint egy hagyományos fejpánt. A kifutókon már pár szezon óta láthatunk turbános hölgyeket, de már a fashion blogokat is elárasztották - szerencsére.
A fejfedő is tetszik, de azt én nem tudnám ebben a meleg időben elképzelni, még a vékony fejpántok is melegítenek ilyenkor. Akiknek a fejpántok nem jöttek be, valószínűleg ezek sem fognak tetszeni. Nekem inkább azok jönnek be, amelyek meg vannak csavarva a homloknál, nem amelyek elöl vannak megkötve. Amiket elöl kötnek meg, azoknak kicsit olyan hangulata van, mint egy '70-es évek- beli háziasszony fejfedőjének.
Nagyon sok oldalon keresgéltem már, mert be szeretnék én is szerezni párat, de egyelőre online nem merek vásárolni. Mivel rövid a hajam, szerintem csak úgy állna valahogy, ha feltűzöm kócosan. Még nem próbáltam ki, nem tudom, hogyan áll, addig nem szeretnék rá költeni. Éppen ezért találom nagyon hasznosnak ezt a videót!


Nagyon sokféle stílusban köti fel, a különböző anyagú és formájú kendőket ez a leányzó. Így az otthon lévő kendőinkkel kipróbálhatjuk, és nyugodtan hordhatjuk is. 

Most következzen egy csokor kép, különböző turbánokról, különböző szettekben:
(forrás: weheartit.com, lookbook.nu)










Ez olyan Tündis :)


Elegánsan is lehet :)


Az egyik kedvencem :)



Ennek a képnek a hangulata annyira jó <3


Nektek tetszenek? Hordanátok, esetleg már hordjátok is? :) Meséljetek :)

12 megjegyzés:

TÜNDI ♛ írta...

Iiiigen, tetszik! Bár turbánkötést még nem próbáltam, de a masnisat igen! :) És köszönöm, hogy megjelöltél :$ :))

andaj írta...

szia...fuuu köszi, király kötési tippek turbánhoz, én már próbálkoztam mult héten, de még nem avattam fel, majd fesztiválon:)))

szancsii írta...

tetsziktetsziktetszik! ki fogom próbálni...ha esetleg még jól is fog állni voltra lehet bevetem majd. :D

Lumena írta...

Én egyik nyáron, mikor jóóó hosszú hajam volt hordtam a fejemen egy kék kendőt, úgy, hogy a végeit összefogtam a saját hajammal és kontyot csináltam belőle. :)

Alexa írta...

Majd ha kirpóbáltál pár módszert és hogy hogyan áll a legjobban a hajadhoz akkor azt is megmutatod?:) Nekem is ugyanolyan fazonú hajam van mint Neked, csak egy picivel hosszabb és pont a héten próbálgattam ezeket, de nem igazán jöttek be:/

citromhab írta...

Nagyon jó ez a videó, már el is kezdtem gyakorolni. Amúgy nagyon tetszik ez a "trend", csak az én kisvárosomban nem valószínű, hogy hordanám, de fesztiválon már bevállalnám. :)

Fruh írta...

Annyira jól néznek ki... kár hogy ha én felveszek valami ilyet, akkor totál hülyének néznek .. kicsit furán áll a hajam miatt :D

Bikira írta...

nagyon tetszenek a turbánok, bár én még sosem hordtam. nekem a téli kötött verziói is tetszettek nagyon :)

Bikira írta...

nagyon tetszenek a turbánok, bár én még sosem hordtam. nekem a téli kötött verziói is tetszettek nagyon :)

sunbeam írta...

Én is a fesztiválszezonra gondoltam, hogy bevállalom! Lehet készítek majd egy másik bejegyzést, hogy ment :D

Vidra írta...

2 hete már nyomultam turbánnal buliban. :) kérdezgették, hogy Erykah Badunak öltöztem-e? :D

Mííí írta...

olyan jók! Én is kifogom próbálni! nagyon tetszenek!