16 június 2011

Essence Fairytale és Catrice Enter Wonderland szemhéjtus tesztek

A Rossmannban pár hét óta le vannak árazva a címben is említett limitált kollekciók, és még az elején lecsaptam pár dologra, 99.- és 299.- forintért. Most a tusokat mutatom be nektek, hátha még le tudtok csapni valamelyikre.


További képeket találsz a bejegyzés folytatásában:

Elsőként nézzük az essence fairytale kollekciót. Mindkettőről elmondható, hogy könnyű vele dolgozni és tartósak is :).
A 01-es welcome to wonderland árnyalaton sokat gondolkoztam, hogy elhozzam e, mivel van már ezüstös tusom, és azt sem nagyon használom. Nem tudtam viszont neki ellenállni, főleg, hogy apró csillámok vannak benne, és 99 forint volt. Végül a kosaramban landolt, de sajnos nem lett a kedvencem. Szép színe van, szépen fénylik, de nem tetszik a szemeimen.



A jobb oldali az említett árnyalat.
A tesója, a 02-es Tinkas' Dress sem került be elsőre a kosaramba, mert nem tudtam elképzelni magamon, viszont nagyon örülök, hogy végül megvettem. Ha lusta vagyok sminkelni, és ebben a melegben ez minden nap így van, akkor csak gyors kihúzom ezzel a szemeim és egy szép bronzosítóval nagyon jól kiemelik a szemem kékjét. Tehát most ez a napi kedvencem, általában, erős korall, vagy fukszia rúzzsal párosítom.




Ezen látszik, hogy milyen szépen fénylik :)

És végül nézzük a Catrice Enter Wonderland metálos szemhéjtusát. A színe az mindenképpen elbűvölt, viszont sajnos nem tudok vele szépen dolgozni. Eléggé csíkoz az ecsetje :/



És végül a 3 árnyalat:

Nektek megvan valamelyik? 

7 megjegyzés:

Zsoci írta...

Nekem sikerült a Rossmannos 100 forintos akción megvennek az arany fairytale-eset :D imádom

bagaela írta...

Nekemis megvan a kék catriceos, de nem sok jot tudok rola mondani. :/

Meg van ezüst tusom is, énis alig használtam aztán egyszer gondoltam egyet és ugy raktam fel, hogy húztam fekete géltussal egy vonalat, és közvetlenül fölé ment az ezüst(mármint nem rá,hanem fekete vonal a szempillatövemnél, felette ezüst) szépen kihúzva a vége a feketével egy vonalban. Na így már tetszik. :)

Bikira írta...

én valahogy soha nem találok ilyen akciókat. biztosan rossz rossmannba járok :( az az arany tus nagyon szép és biztos tényleg nagyon jól mutat :)

Biu írta...

Fairy tales cuccokat hol találtál? :)
Amúgy bejön az új dizájn, örülök hogy nem álltál be a sorba, és a tiéd nem lett ilyen "tucat" :) Jah és nekem is megvan a catrices tus, de tényleg eléggé csíkoz :\

sunbeam írta...

Köszi :)

Szegeden találtam, a plázában :).

Gulyás Rita írta...

A Catrice tus nekem is megvan, pont ez a szín, mivel nekem is annyira megtetszett, hogy nem volt kérdés, hogy megveszem-e. Viszont annál nagyobb csalódás ért otthon :/ Először a kezemen próbáltam ki, ott még semmi különöset nem fedeztem fel, viszont amikor a szememen próbáltam egy épkézláb vonalat húzni, az katasztrófa volt :(( Nagyon csíkoz, ahogy te is írtad. Lehetetlen vele dolgozni.
Kipróbáltam, hogy várok vele egy kicsit míg megszárad és újabb vonalat húztam, így ezzel az "építgetős" módszerrel nem mondom hogy szép de egy kulturált vonalat tudtam készíteni. Nagyon kár érte, mert nagyon szép színe van.... :/ :))))))

sunbeam írta...

Rita kipróbálom majd így én is, habár ecsettel én nem szeretek építgetni, de hátha :)). Köszi