03 június 2011

Durván fekete füstös smink

A fekete füstös szem mindig jó választás, ha nem tudod eldönteni, hogyan sminkelj egy buliba, akár nappalra, vagy bármilyen kiöltözős alkalomra. Célszerű az erősebb változatokat estére tartogatni és nappalra csak egy visszafogottabb verziót készíteni, de persze mindenki maga érzi :). Én imádom ezt a fajta sminket, csak néha már kicsit unalmas, ezért szoktam színekkel, vagy kövekkel feldobni. Most csak feketéket fogok nektek mutatni, de az egyiket kövekkel. Ami nagyon fontos ezeknél a sminkeknél, hogy elkerüljük a mosómaci-effektust:
- szépen satírozzuk el a határokat, bátran mossuk össze a többi színnel,
- ne menjünk fel a szemöldökig a sötét színnel, hanem valami világos árnyalattal emeljük ki a szemöldökünk alatt,
- ez már leginkább ízlés kérdése, de célszerű a tekintet megnyitni egy szép fehér árnyalattal a szemzugban, de enélkül is jól tud kinézni!
Ez könnyűnek hangzik, de el lehet vele bajlódni. Én csak most figyeltem fel erre, hogy nem satíroztam el szépen a határokat régebben, ezért is jó ez a blog, mert látom a hibáimat :).

Tudom, hogy a Photoshoppolt képeknek nem a blogban
a helye, de ezt most mégis feltettem :)
Eredeti képek a bejegyzés folytatásában :)

Az első sminket kövekkel díszítettem, és egy korallos rúzst tettem fel. A feketék minden esetben Miss Rosé palettáról valók, a rúzs pedig Barry M 147-es, barackosrózsaszín, felette pedig N.Y.C szájfény, az 575-ös Brighton Beach árnyalatban.




A másik pedig egy klasszikus fekete füstös szem, pink rúzzsal párosítva (L.A. Colors - Pink Parfait). 





11 megjegyzés:

Lumena írta...

Gyönyörű lett, ma pont hasonlóan sminkeltem ki magam, csak sötétszürkével. :)

pzsano írta...

Nagyon nagyon szép!!! Én is sokszor szoktam füstösíííteni :P Főleg ha nincs más ötletem akkor jöhet a fekete füstös amit néha nagyon halvány rózsaszínnel szoktam feldobni a belső szemzugba és azzal szoktam elmosni a színt :) Úgy is jól néz ki!

stenonis írta...

Ejha, ennyire szép a miss rosé feketéje? :)

sunbeam írta...

Köszi lányok :). ugye milyen univerzális a fekete, mindennel jó :)). stenonis: igen, ilyen szép :)

Jucaaa írta...

Ilyen köveket hol lehet beszerezni?? Szegedi vagyok, merre keressem? Kincses Sziget?:)

Bikira írta...

nagyon szép lett mindkét sminked. nekem a második a kedvencem, nagyon tetszik ott a rúzsod színe. :)

Calo(z) írta...

Nagyon jó lett és jól is áll Neked - én imásom az extrém füstös szemeket!

Kole írta...

Nekem a PS-es képen nem tetszett annyira. De annál inkább a többin! Én egy ideje hanyagolom a feketét, pedig nagyon szép és elegáns tud lenni.

sunbeam írta...

Jucaaa én ebayről rendelem :).

Köszi csajok :)

Gulyás Rita írta...

uhh...nagyon jó lett :) és klasszul kiemeli a szemedet :)
Jó ötletnek tartom, hogy feldobod egy-két strasszkővel a sminket :) Ettől lesz egyedi és különleges :)

Szilvii29 írta...

Szép szép! :)