01 június 2011

Catrice és essence swatch képek

A bloggerina találkozón lehetőségünk volt kipróbálni a Catrice tavaszi újdonságait, illetve az essence Holografics és Whooom Booom kollekcióit. Engem a legjobban a Catrice rúzsai, illetve a Holografics termékek érdekeltek, így azokat tesztelgettem. A Whooom Booom-ból lerabolható szájfényekből hoztam is, arról majd lesz külön poszt :).





Először nézzük a holografics termékeket. Én egy szemhéjpúdert és egy tust próbáltam ki. A krémes szemhéjszín becsapós volt kicsit, én erősebb pigmentáltságot vártam tőle. Viszont kitaláltam, hogy szerintem remekül mutatna egy fekete, vagy akármilyen sötét matt szemhéjpúderen, nagyon szépen feldobná :).

Sajnos elmosódott kicsit :/

A tust alig tudtam lekaparni, tehát az biztos, hogy nagyon tartós :). Pici csillámokat tartalmaz, és a színe... egyszerűen szerelem volt első látásra:

Egy húzásra nem tudtam vele egyenletes vonalat húzni, de ez biztosan kiküszöbölhető, én nem akartam ott nyúzni szegény tust :).

A tus és a szemhéjfesték egymás mellett:


Nemsokára be is szerezhetünk ezekből a termékekből, én biztosan zsákmányolok :).

A Catrice rúzsok már az elején felkeltették az érdeklődésemet, így külön örültem, hogy kipróbálhattam. Extra pigmentált, gyönyörű fedésű és bámulatos színekről van szó!!!
Ezek az Ultimate Colour rúzsok :)




080, 050, 150
A képek nem adják vissza tökéletesen, így egy kis leírás a színekről:
- a 080-as, egy gyönyörű piros rúzs, ami kötelező darab :)
- 050: igazi nyári narancsos-korall szín
- 150-es pedig egy nagyon vad és erős lila.

Sajnos nem jártam mostanság Catrice pult környékén, így nem tudom, hogy vannak e már ezek a termékek, ha igen, szóljatok! 

5 megjegyzés:

lora. írta...

miskolcon van! :)

andy írta...

nagyon szépek ezek a catrices rúzsok :) alig várom, hogy lehessen már kapni :P

http://makeupclothesandme.blogspot.com/

Bogca írta...

Hú az a narancssárga catrice rúzs érdekel, megnézem magamnak hogy élőben milyen :)

Heli írta...

Dejó alig várom,hogy hozzánk Kaposvárra is eljusson végre a Catrice új kollekciója:)
Nekem a legjobban a rúzsok és ahogy láttam a körömlakkok is nagyon tetszettek:)
nézzetek be hozzám is:
http://makeupworld-heli.blogspot.com/

Bikira írta...

Az Essence Whooom Booom kollekciója nálunk már kapható vidéken. Meg is vettem a szemhéjtus készletet és egy lakkot. A Catrice-t nem néztem, de ezeka rúzsok tényleg gyönyörűek.:)