25 június 2011

10 day Photo Challenge - Day 1

Eddig azt hiszem egy TAG volt, amit én is megcsináltam, de ehhez most én is kedvet kaptam. Igen tudom, minden blogon ez söpör most végig. Zsófin, Timin, Fruzsin és Tündin felbuzdulva én is szeretném megcsinálni ezt a TAG-et, hogy 10 napon át feltöltök egy  képet magamról. Már előre tudom, hogy az egyiknél csalni fogok, mert nem tudok egy embert kiemelni, akit szeretek! Természetesen ezek mellé születni fog más bejegyzés is, nem erről fog szólni a blog 10 napig :). Ez csak mellékes!

Nézzük akkor a feladatokat:


Day 1 -Facebook-os profilképed - Tehát ma a Facebook-os profilképem látjátok. Én nagyon sűrűn cserélgetem, most éppen ez van: 


De ez a kedvencem :):

Szeretek Photoshoppal fényképeken színeket és megvilágításokat babrálni, de ti láttok mindig PS nélkül is :).


Holnap:
Day 2 -Egy 1 évvel ezelőtti kép rólad

Day 3 - Egy kép valakiről, akit szeretsz
Day 4 - Fotózd le a kedvenc színű tárgyat a szobádban
Day 5 -Egy kép, ami boldoggá tesz
Day 6 -Egy gyerekkori fotó rólad
Day 7 -Egy kép, amin vicces fejet vágsz
Day 8 -Egy kép rólad és a legjobb barátodról
Day 9 - Egy nyaralós képed
Day 10 -Egy mai kép rólad

Ha ti is csináltok ilyet, légyszi linkeljétek be nekem, nagyon kíváncsi vagyok más képeire! :) Imádok képeket nézegetni :).

5 megjegyzés:

Criollo írta...

Szia!
Bocsi, hogy így ismeretlenül, de ha van kedved, nézd meg az én TAG-es képeimet!:) Én is imádom másét nézegetni:)

Criollo

Lillus írta...

én is megcsináltam:)
http://pannahopemakeup.blogspot.com/2011/06/10-nap-10-kep-tag-picture-heavy.html

littlebow írta...

én is elkezdtem,de én is csak az első napnál járok még,és ha gondolod iratkozz fel örülnék neki :)

Viktória írta...

Helló! Én is elkezdtem, itt tudod követni majd:
http://justamakeup.blogspot.com/2011/06/10-day-photo-challenge-day-1.html

andaj írta...

szia...szépek a képeid...énis elkezdtem ezt a 10napos dolgot, ha van kedved lesd meg: http://andajstyle.blogspot.com/

szép napot!!!:)