29 június 2011

10 day Photo Challenge - Day 4, 5

Sajnos tegnap nem sikerült géphez kerülnöm, és az ütemezett bejegyzést pedig elnéztem, ezért ma pótolom a tegnapi napot is, azaz a kedvenc színű tárgyamról egy képet. A mai, 5. nap, pedig egy kép lesz, ami boldoggá tesz.

Day 4 - Fotózd le a kedvenc színű tárgyat a szobádban 
Szétnéztem, és nekem ez a kis dobozka a kedvencem most, mert ebben nagyon sok színű kő volt :)



Day 5 -Egy kép, ami boldoggá tesz
Ide most két dolog fog kerülni, az egyik a kutyusomról, a másikat meg majd látjátok :)

Itt éppen fürdettem még kb. 4 éve nyáron (OMG, de régen volt :o) Kócoskámat, és eszembe jutott, hogy milyen móka őt fürdetni. Imádja, ha éppen mosom, jó habosan :). Én annyira már nem, amikor kirázza a vizet magáról és épp hajolok felé, hogy simizzem :). Olyan kis hálás, még félig vizesen mindig beleforgolódik a virágoskertbe... :D


Ezt pedig 1 hete csináltam, amikor hazaköltöztem. A sminkes birodalmam egy része :).
 Ha ránézek Kócosra, vagy a sminkes cuccaimra, mindig jó kedvem lesz :).

Holnap:
Day 6 -Egy gyerekkori fotó rólad
Day 7 -Egy kép, amin vicces fejet vágsz
Day 8 -Egy kép rólad és a legjobb barátodról
Day 9 - Egy nyaralós képed
Day 10 -Egy mai kép rólad

Nincsenek megjegyzések: