27 június 2011

10 day Photo Challenge - Day 3

Az előző napon mutattam "pár" képet magamról, most végre azokon van a sor, akiket szeretek. Sajnos most sem megy az, hogy EGY kép :). 


Day 3 - Egy kép valakiről, akit szeretsz

Egyértelműen a szüleimet venném ide elsőnek, ez előző hétvégén készült <3

Szerencsére tesókáimmal is találtam közös képeket. 
Ez tavaly készült nyáron, a hülye fejem ne nézzétek, de itt örültem ,hogy ennyi mosolyt magamra tudtam csalni, műtét után volt 1 hónappal :D, még nem annyira volt mimikám és picit még a fejem is duzzadt volt :D

Ez pedig tavaly májusban készült Gelsenkirchenben, a bátyusommal:

És itt pedig együtt a család, 2009 őszén, nővérem esküvője előtti este :)


És a csajooooooooook :)) <3 Imádom őket :). Nagyon sok rossz napon segítettek át, de örülni is tudnak velem, és nem hagyják, hogy szomorkodjak :).





Valamint kedves Olvasóim, ti is fontosak vagytok nekem, mivel a blogot miattatok írom! A mindennapjaim részévé vált már ez az egész történet, hogy blogolás, megjegyzések :). Köszi nektek, hogy olvastok :).

Holnap:
Day 4 - Fotózd le a kedvenc színű tárgyat a szobádban
Day 5 -Egy kép, ami boldoggá tesz
Day 6 -Egy gyerekkori fotó rólad
Day 7 -Egy kép, amin vicces fejet vágsz
Day 8 -Egy kép rólad és a legjobb barátodról
Day 9 - Egy nyaralós képed
Day 10 -Egy mai kép rólad

1 megjegyzés:

iamzita írta...

SZia! Én csak nemrég olvaslak... miylen műtétről volt szó? Valami komoly? (ha már így megemlítetted)