26 június 2011

10 day Photo Challenge - Day 2

Ma tehát 1 évvel ezelőtti képet kell mutatnom magamról. 
Day 2 -Egy 1 évvel ezelőtti kép rólad


Ez a Balatonon készült, lényegében nem változtam semmit, a hajam lett szőkébb és rövidebb :). Ez így nem túl izgalmas, ezért kicsit mélyebbre ástam. Régebben kértétek, hogy mutassam meg, milyen volt a hajam :). Na most nézzük meg ezt :).

A hajam természetes színe ilyen... ilyen semmi volt, 2006-ban:



Amikor Szegedre kerültem, 2007-ben, akkortól nevezném a fejem életképesnek :D, így onnan mutatok inkább már képeket. Akkor még sötét barna hosszú hajam volt :)


... és szerettem már akkor is pózolni :D

És utána vágtam magamnak frufrut :D
... és fiatalodtam vagy 5 évet, így kinéztem vagy 12nek :D

Utána jött a 2008, nyaralások, ilyesmik...

És (Jézusom...) nap szépe is voltam :D

Majd 2008 ősze jött, amikor elment egy fodrászhoz és levágattam a hajam! 


És lényegében 2009-ben is ugyanígy néztem ki, csak picit világosodott a hajam:


És 2010 volt, amikor kiszőkültem. Nem szőkítettem, nem csináltam semmit, a Nap volt a hibás :). Meg a Garnier hajfesték :).
Vagyis 2010 nyarán szívta ki a Napocska a hajam, még év első felében egész barnás volt:

És szeptemberre már ilyen volt:

Azt pedig tudjátok most milyen, de idáig akartam csak képeket mutatni, mert ez kb. ez az 1 évvel ezelőtti :).

Holnap:
Day 3 - Egy kép valakiről, akit szeretsz

Day 4 - Fotózd le a kedvenc színű tárgyat a szobádban
Day 5 -Egy kép, ami boldoggá tesz
Day 6 -Egy gyerekkori fotó rólad
Day 7 -Egy kép, amin vicces fejet vágsz
Day 8 -Egy kép rólad és a legjobb barátodról
Day 9 - Egy nyaralós képed
Day 10 -Egy mai kép rólad

15 megjegyzés:

Vadpulyka írta...

Aranyos képek, fel se ismernélek. :) A frufrus meg nagyon aranyos. *-*

iamzita írta...

Jesszus, a képek felén meg sem ismertelek volna! :)) Tetszik ez a sorozat a blogokban.

sunbeam írta...

hááát igen, de ez is én voltam :)))

TÜNDI ♛ írta...

Tátott szájjal néztem végig :D Mindegyik nagyon jól állt, de ez az igazi! :))

Tekla Kocsis írta...

nekem a kis lila kabátos, budapesti képeden tetszel a legjobban, de közben szerintem teljesen beértél és igazi nő lettél, amihez ez a dögös szőke megy a legjobban :) szerintem ez a legjobb, látszik, hogy Te is szereted és jól érzed így magad!:) és ettől mintha sokkal lágyabb vonalakat kapott volna az arcod, nagyon szép, olyan babás :D

sunbeam írta...

Köszönöm lányok! Valóban jól érzem magam így, én is úgy látom, hogy ez áll a legjobban :). nagyon hozzám nőtt ez a haj, olyan mártis :)

iamzita írta...

Ja és most jöttem rá, hogy hasonlítasz Bálint Antóniára :D:D
Mindig is kerstem, ki jut rólad mindig eszembe :)

Timike írta...

A masodik kepeden felismerhetetlen vagy! :D Es ez az elso vigyorgos kep, amit latok rolad.
A tobbihez kulon-kulon hozza tudnek fuzni valamit, de sokaig tartana, szerintem mindegyik haj jol allt, es most ez tunik a legjobbnak, de mindegyikkel nagyon szep voltal, es biztos passzolt is az adott idoszakodhoz. De elkepeszto atvaltozomuvesz vagy!

sunbeam írta...

iamzita: Bálint Antóniára? én? wow :D

Timike: én is meglepődtem, hogy van vigyorgós képem :D

igen egyébként, mind-mind tartozott egy korszakomhoz :) ez végülis 5 év alatt ment végbe, látnád azelőtt, hogy néztem ki :D meglepődnél, miből lett a cserebogár :D

Rami írta...

szerintem az a frufru nagyon jó volt, és sokkal jobban áll neked a mostani színben is meg fazonban is, mint ez a hosszú, sötét:)

Timike írta...

Mutasd meg! :P
Amugy sztem nem hasonlitasz balintra, te sokkal szebb vagy nala, nekem o egyaltalan nem tetszik es nem is szimpi. (lehet 15 eve meg jol nezett ki, de te akkor is jobb vagy nala:D <3)

Viktória írta...

Úgy látom Te is próbálkoztál fazonokkal és színekkel. :) Szerintem a világos áll a legjobban, igaz mindegyikkel más és más karaktere volt az arcodnak.

sunbeam írta...

jaj Timiiii <3 :D

Viktória: igen, én folyton próbálkozom, sosem elégszem meg azzal ami most jó, lehet, hogy más mégjobb :). De úgy érzem, ami jelenleg van, az a best :)

Szilvii29 írta...

Hú te aztán jó sokat változtál! :) De szerintem a mostani hajad a legjobb! Ez áll neked a legjobban.

Ayesha írta...

A frufrus sötét hajasnál szinte világít a szemed:)
de a mostani hajad is nagyon jó:)