06 május 2011

NYX soft matte lip cream

Nagyon vártam már, hogy megérkezzen ez a csomagom az ebay-ről, kíváncsi voltam mi ez az új formula. Megért minden várakozást, nagyon tetszenek ezek a folyékony rúzsok! Az utóbbi hetek kedvenc termékei lettek, szinte mindig ezeket használnom.



További képek és vélemény a bejegyzés folytatásában:

Ahogy látjátok 3 árnyalatban rendeltem:
Stockholm: egy barnás nude szín
Antwerp: pirosas korall
Tokyo: babarózsaszín

Ezen rúzsok érdekessége, hogy folyékonyak, tehát amikor felkened még fényes, és kb. 2-3 perc után megszáradnak. A legjobb az egészben, hogy ha megszáradt, akkor matt. Eszméletlen tartós, minden evést, ivást kibírt. Akár még fél napot is fent vannak a számon, nem kopnak le, csak nagyon hosszú idő után és nagyon diszkréten. Ami negatív, hogy nem hidratál. Kb. 5-6 óra után látom, hogy nem olyan szép egyenletes már a számon a bőr, de ha előtte egy jó adag ajakbalzsamot hagyok felszívódni az ajkaimon, akkor nincs ilyen probléma. Az biztos, hogy még fogok több színt is rendelni!!

Elsőnek a Tokyo. Erről van még több negatív tapasztalatom, méghozzá az, hogy picit szerintem még szárítja is a számat. Ezalatt néha kicserepesedik a szám és nem olyan tartós, mint a másik kettő. Persze ez is simán bírja több órán keresztül, de nem olyan sokáig, mint a társai.
Amikor felkentem:


Miután megszáradt:
Ti is láthatjátok, hogy már szárazabb lett a szám


A Stockholm egy szép barnás árnyalat.
Mikor felkentem:


És miután megszáradt:


És végül az Antwerp. Ezt már láthattátok rajtam napi sminken, ez az abszolút No.1. Gyönyörű színe van!!


 Száradás után:


És végül együtt a 3 szín, már megszáradt állapotban:

Nektek van már ilyen rúzsotok? Ismertek más folyékony rúzst? :)

4 megjegyzés:

ggirl írta...

A Manhattan-nek is van egy ilyen terméke, Soft Mat Lipcream néven fut és kb. 6 árnyalata van. Pont a múlt héten vettem egyet, hasonló az Antwerp-hez, talán kicsit korallosabb, nekem bejött:)

Fruh írta...

az Antwerp tényleg gyönyörű :P

dinamo írta...

tényleg az Antwerp a legszebb, és ahogy az arcod többi részét is hozzá képzelem, az is áll a legjobban :)

Bikira írta...

Nekem a Stockholm a kedvencem innen. Neked mindegyik jól áll, rajtad nekem valamiért a Tokyo tetszik a legjobban. :)