28 május 2011

Max Factor Smooth Effect alapozó - 75

Ez egy régebbi bejegyzés, csak a blogger rosszul állította helyre a problémás napok után, és most újra közzé tettem, hogy meglegyen :). Remélem nem bánjátok!


Frissítés: A poszt megírása óta kipróbáltam normál -, és száraz bőrű lányok arcán is, és nem fényesedett ki nap végére. 

Ahogyan már ti is értesültetek, hétvégén megrendezésre került egy újabb bloggerina találkozó, amelyet a Primőr Kozmetikai Kft. rendezett nekünk. Nagyon sok előadást hallhattunk, amelyekről részletesen később fogok beszámolni, amikor már jól leteszteltem egy-egy terméküket.

Most a Max Factor alapozóját nyúzom már napok óta, mert ez érdekelt a legjobban. Ez a Max Colour Effect termékcsalád új alapozója, melyet azért fejlesztettek ki, hogy a család erős színeihez egy erős alapot tudjunk felvinni. Ebből következik, hogy egy erős fedésű alapozóról van szó.

Ezeket raboltuk le a csajokkal :)

Én most a Golden, azaz a 75-ös árnyalatot fogom nektek bemutatni. Pár hete meguntam, hogy nagyon fehér vagyok, nem éreztem jól magam a bőrömben és el kezdtem járni szoliba. Az arcom általában semmi sem fogja meg, sem a Nap, sem a krémek, sem a szoli. Nincs ez másként most sem, a többi testrészem egészséges barna, az arcom meg tiszta fehér. Ezért külön kihívás megtalálni most a megfelelő alapozót, így a sötétebb árnyalatokat kerestem és zsákmányoltam be.




Nézzük mit is gondolok róla:
Fedéssel az biztos, hogy semmi gond nincs, de nekem szerencsére nem problémás mostanában a bőröm, így sok mindent nem kell elfednie. Viszont én sosem szeretek alapozó nélkül kimenni, a fent említett fehérség miatt. Valamint azért sem, mert alapból elég pirosas a bőröm, és elég csúnyán néz ki -szerintem. Ez az alapozó egy réteben tökéletesen elfed mindent.

előtte
utána
 Amikor felkenem, nagyon fénylik, és nekem túl olajos hatású is, de miután megszáradt, már nem fénylik annyira, viszont a mattító púderre nekem szükségem van.


felkenéskor

száradás után

A nap végéig szépen fenn marad az arcomon, viszont többször kell púdereznem, ami más alapozónál még nem fordult elő. Ahogy tudjátok, nekem zsíros a bőröm, és ez az alapozó is olajmentes, azonban mégis fénylik rajtam. A Rimmel Stay Matte púdert, máskor elég egyszer, maximum kétszer felvinnem egy nap alatt, viszont most többször is szükséges volt. 
Az előző bejegyzés sminkjéhez is ezt használtam:


Nektek van tapasztalatotok erről az alapozóról?

6 megjegyzés:

apolka*.* írta...

nagyjából azokat tapasztaltam én is, amiket Te írtál. széped fed, könnyű viseletű alapozó, de nekem is átfényesedik a bőröm. egy kevésbé zsírosabb bőrű lányon talán ez nem lenne probléma. ezt leszámítva nekem bevált!=)

SophiEl írta...

Ez így egyben jól hangzik, talán az én száraz bőrömre jó lesz, kipróbálom majd. :)
Köszi a tesztet!

sunbeam írta...

SophiEl szerintem megér egy próbát, főleg száraz bőrre :)

Timike írta...

Az eros fedes mindenkeppen jol hangzik, de ez a kifenyesedos dolog mar kevesbe :S amugy milye alapot hasznalsz? (krem/primer)

sunbeam írta...

A clean & clear mattító krémét használom alapnak, és sosem volt vele gondom :). Most az essencét tesztelem, de más alapozók alatt sem fénylik ki a bőröm, ha azt használom.

A bejegyzések visszajöttek ahogy látom, de a hozzászólások nem :/

Judit írta...

Pedig annyira ígéretesnek tűnt :( Nagyon utálom, ha utána kell púderezni, így ennek beszerzéséről le is tettem.