02 május 2011

L.A. Monday - színes, tavasz sminkek

Az előző bejegyzésben már bemutattam az L.A. Colors Circus palettát, most ezzel készítettem el két sminket nektek, illetve az egyikhez még a zöldes Mineral duo-t is használtam. A bejegyzés lényege leginkább az, hogy lássátok, mennyire szépen érvényesülnek együtt a színek, nem csináltam hozzá bonyolult sminkeket.

A képek készítése közben hol előbújt a Napocska, hol pedig egy felhő mögé, így néha kicsit borúsabb a színek. 





Amint látjátok egy zöldes-kékes és egy citromsárgás-lilás smink készült el. A többi képet a bejegyzés folytatásában találjátok.



Elsőnek nézzük a zöldes sminket. A belső szemzugba a Circus paletta zöldje került, majd azt összemostam a Mineral duo sötét zöldjével és a külső V-be pedig a Circus paletta sötétkékjét festettem, ami jelenleg a kedvenc színem :).






A citromsárgához már régen ki akartam próbálni a lilát. Nekem nagyon tetszik a kontraszt a két szín között!





Ti milyen tavaszi sminket szoktatok csinálni? :)

11 megjegyzés:

csokishami írta...

szépek lettek nagyon. A minap vettem meg ezt a palettát. Nálad nem volt észrevehető hogy a sárga eltűnt egy idő után a szemedről? Nekem sajnos igen, pedig a többi színnél nem tapasztaltam ilyet, csak a sárgánál :S

sunbeam írta...

A sárga valóban hamarabb kopik, de eltűnni még nem tűnt el :).

TÜNDI ♛ írta...

Nagyon tetszenek! Főleg a máisodik rúzs, az nagyon nagyon jól áll :) Mi a neve?

sunbeam írta...

Tündi a második rúzs az L.A. Colors Pink Parfait :)

Dia írta...

Nagyon tetszenek a színek:)
én pinkes-lilásat csináltam legutoljára, ha ráérsz majd lesd meg, érdekelne a véleményed:)
http://notgoingtogetit.blogspot.com/
itt:)

Kriszti írta...

Ugyanezzel a palettával csináltam én is sárga lila sminket, úgyhogy nekem tetszik. :)

Bikira írta...

Szerintem baromi jók, magamon a sárga-lilát próbálnám ki, lehet ki is fogom :) Mondjuk neked mindkettő nagyon jól áll :)

Froska írta...

A kékeszöld nagyon szép, a lila sárga már annyira nem jön be, én is kisérleteztem vele de nekem nem állt valahogy jól.
Én mostanában ezt a sminket szoktam elkészíteni, mert nem túl rikító de mégis tavaszias :) :
http://makeupgodown.blogspot.com/2011/05/fotd-nyarias-narancsos-barackos.html

sunbeam írta...

Köszi lányok, próbáljátok ki ti is :).

Froska tényleg szép tavaszias :)

Bogca írta...

De jól állnak ezek az élénk színek! :))

Zsóka írta...

Én a sárga-rózsaszínt kombinációt próbáltam, de most kedvet kaptam a lilához is, a zöld mellet az egyik kedvenc színem, nem csak smink terén:)
Élénk-színű sminket bármikor bármilyen mennyiségben jöhet:)