16 május 2011

L.A. Monday: L. A. Girl - Immense szempillaspirál

Szempillaspirálokból igen jól áll a készletem, ám ilyenem még nem volt, így külön örültem neki. Az összes szempillaspirálom hatalmas, műszempilla-hatású pillákat varázsol (ez volt a "pillamondat" :D), de az L.A. Girl Immense terméke nem ilyen. Végre egy olyan spirál, ami tökéletes egy visszafogottabb hétköznapra is.


További képek a bejegyzés folytatásában
Nagyon tetszik a csomagolása, hogy egy műanyag dobozkában van, így biztos lehetsz abban a vásárláskor, hogy senki nem nyitotta ki előtted. Kellően le van ragasztva, így már meggondolja az ember, hogy kinyissa e, mielőtt megveszi. Szeretem, ha így be van csomagolva egy termék.



A spirál is igényes, szintén rózsaszín, ahogy a dobozkája is. 


A spirálnak ferde feje van, mellyel nagyon könnyen ki tudtam festeni a pilláimat, szépen oda lehet vele férni, egészen közel a tövekhez is.



Kifestés után hamar megszáradt. Amit ígér: hosszú és természetes pillákat. Nos, ezt teljes mértékben teljesíti. Nem csomósodik össze és nem is pereg le a nap végére a festék, a pillasor alá. Könnyű vele dolgozni, én 2-3-szor húztam át a szempilláimat. 

Előtte:


Utána: 



Nekem az egyik kedvenc termékem lett ez a spirál, nagyon tetszik a végeredmény, hogy természetes, ám mégis hosszú és ívelt pillákat ad. 

Milyen szempillaspirált szerettek jobban? Az ilyet, vagy a műszempilla - hatásút? 

A véleményem kifejtésében nem befolyásol, hogy az L.A. Makeup-tól kaptam a terméket. A valódi tapasztalataimat írom le minden bejegyzésben :).

10 megjegyzés:

NiCiCa írta...

Ilyet biztos hogy vennem kell:) Én is jobban szeretem a természetesebb pillákat, ami tényleg nem csomós stb... Nagyon szép!:)

aries ☆ írta...

Hétköznapokra az ilyet sokkal, de sokkal jobban szeretem. Buliba tökéletes a műszempilla hatás, vagy hétköznapokra esetleg olyankor, ha semmi más smink nincs rajtam alapozó és púderen kívül. :D
Nagyon tetszik, azt hiszem be kell egyet szereznem. Csak ezzel a rózsaszín csomagolással nem vagyok kibékülve, nagyon girly girl. :D

Rami írta...

én a műszempilla hatásért vagyok oda, de kivételesen ez is tetszik:)

Rita írta...

De jó, én is mostanában rákattantam a natúr szem erős rúzs kombóra és olyan soknak érzem hozzá a spirálomat :) Árat nem tudtok? A honlapon nem találom :/ (egyébként nem találok rajta semmit a szemhéjalapozót sem :/)

gabriella írta...

1790Ft az ára! Ez a termék és az újak még nincsenek fent de az üzletekben megtalálhatóak. Ha esetleg rendelnél az új termékekből küldjél emailt az info@lamakeup.eu ra és ott készséggel segítenek Neked!

Rabbit írta...

a zoom fast black lash a kedvencem a mac-től. elég sok fajtát kipróbáltam már, de attól lett a legszebb a szempillám (hosszú és íves).

Rita írta...

Köszönöm, kedves vagy, de debreceni vagyok, szóval majd bemegyek és körülnézek, csak szeretek előtte mindent netten lecsekkolni :D mert ott a pultnál már nem szeretek nézelődni :D:D

Ivy írta...

Szia :)

Nagyon tetszik ez a természetes hatás, sőt engem a csomagolás is megfogott, annyira szép. Köszönöm, hogy megosztottad, amint lehet beruházok egy ilyen szempillaspirálra.

sunbeam írta...

De örülök, hogy tetszik nektek is! Rajtam ma is ez volt, és sokan megdicsérték :))). Imádom :)

sunbeam írta...

Köszönöm Gabi, hogy kisegítettél az árban :)