30 május 2011

L.A. Monday: L. A. Girl - Fine line tusfilc

Amikor kinyitottam a nagyköveti ajándék dobozkám, nagyon megörültem, hogy kaptam egy ilyen tusfilcet. Imádom a tusokat, de ilyen filc-jellegűm még sosem volt. Nagyon vártam, hogy kipróbálhassam, milyen is lehet egy ilyen termékkel dolgozni, és hát most sem csalódtam :).


Termék neve: L. A. Girl Fine Line
Színe: fekete
Ára: 2690 Ft. (http://www.lamakeup.eu/termek/szemhejtus_5)
Megtalálható: L.A. Makeup üzletekben (üzletlista), és a honlapról is megrendelheted :).


Tehát nézzük ezt a tust. Egy egyszerű fekete csomagolása van, - meglepő módon - olyan, mint egy filc :). A terméken rajta van minden fontos információ, amit tudnunk kell. Márka, név, kiszerelés:


Természetesen filc végződésű a tus:


Ahogy látjátok, vékony a vége, tehát nagyon szuper vonalakat lehet vele húzni: egészen vékonytól a vastagig bármilyet:


Ha erősebben nyomom a szemhéjamra, akkor tudok olyan szép, erős feketét húzni, mint a fenti képen az első. Lehet határozott vonalat is húzni, de szépen, kis léptekben is fel lehet építeni. Nagyon egyszerű dolgozni vele, tényleg gyerekjáték szépen kihangsúlyozni a szemeket.

Ami a legjobban tetszik, hogy a szemzugban tudok lehelet vékony vonalat húzni, ami nem mindig sikerül az ecsetes tusokkal.

Ahogy ígéri a csomagolás, valóban tartós festékről van szó, még egyszer sem kenődött el, pedig nyúztam az igen meleg időben is. Ajánlom bátran azoknak is, akik most barátkoznak a tussal, de az ecsetes még nem vált be nekik, de mindenkinek, aki szépen ki szeretné hangsúlyozni a szemeit.

Natúran húztam nektek egy vonalat a szemem, utolsó képen pedig, egy már elkészült sminkkel mutatom be:






Ti próbáltatok már hasonló terméket?
A véleményem kifejtésében nem befolyásol, hogy az L.A. Makeup-tól kaptam a terméket. A valódi tapasztalataimat írom le minden bejegyzésben :).

2 megjegyzés:

Bogi írta...

Tényleg nagyon jó, nekem essence van de annak valami baj lehet a végével vagy nem tudom az nem annyira jó :/

És az ára nem 260 hanem 2690 :) csak szólni akartam

sunbeam írta...

Köszi, javítottam :).