09 május 2011

L.A. Monday: L. A. Colors - Onyx Eyeshadow + smink

Sziasztok! Még az első csomagomból maradt ez a szürke mono szemhéjpúder, amit azóta nagyon sűrűn használok. Ez egy grafit szürke árnyalat, amiben apró csillámok vannak. Az L.A. Colors családba tartozik és én nagyon meg vagyok vele elégedve :).


Termék neve: L. A. Colors Eyeshadow
Színe: Onyx PE226
Ára: 1290 Ft. (http://www.lamakeup.eu/termek/szemhejpuder_fliptop)
Megtalálható: L.A. Makeup üzletekben (üzletlista)




További tesztképeket és egy sminket is találsz a bejegyzés folytatásában:






Készítettem tesztképet egy réteg alapozón, illetve anélkül is. Mindegyik képen kétszer húztam át az ecsetem:

Alapozón

Alap nélkül




Én nagyon szeretem ezt a színt, sokszor használom nappal is, de az esti sminkhez is tökéletes. Szépen fed, alappal elég pigmentált és tartós is. Könnyű vele dolgozni, nem porzik, ami nagy előnye, mivel elég rossz a sötét színeket utólag eltávolítani. 


A sminkhez a Circus paletta sárgáját és a Mineral duo világoszöldjét használtam még fel. 









A véleményem kifejtésében nem befolyásol, hogy az L.A. Makeup-tól kaptam a terméket. A valódi tapasztalataimat írom le minden bejegyzésben :).

4 megjegyzés:

Bikira írta...

Baromi szép lett a smink, egyre inkább kezd megtetszeni a sárga szemhéjpúder. :)

Mi van a szádon? Nagyon szép színe van.

Catwalk_bitch írta...

A szájszínedre én is nagyon kiváncsi vagyok*-*

sunbeam írta...

Csajszik: L.A. Girl rúzs van rajtam, Pure Ecstasy árnyalatban :)

Sophie írta...

nagyon szép ez a smink! Irtó jók ezek a színek együtt :)