24 május 2011

Körmös bejegyzés

Sziasztok! Amióta fent vannak az essence click and go körmeim, öröm a körömfestés :). Szívesebben lakkozok, mert nem peregnek le pár nap után :). Kipróbáltam pár új lakkomat is, ezekről is beszámolok, illetve ismét csináltam egy step-by-step, szivacsos körmös képes beszámolót is :).

További képekért kattints:

Egy kicsit a körmök utóéletéről. Egy köröm kb. két hétig bírta, volt ami kétszer leesett, de gyors vissza is ragasztottam. A hosszúságukból koptak, egyébként semmi bajuk nem lett. Én továbbra is nagyon meg vagyok velük elégedve és biztosan veszek még. Most a második dobozt ragasztottam fel, az utolsó képek már arról készültek.

Kezdem a szivacsos technikás képekkel. Most lilás kedvemben voltam, és mivel sok ilyen árnyalatom van, adott lett volna minden egy szép, átmenetes köröm elkészítéséhez. Azonban nem sikerült olyan szépen, kicsit elbénáztam :).
Nézzük lépésről, lépésre:










Végül pedig fedőlakkot vittem fel.
Ezután kipróbáltam egy ilyet is :):


Végül pedig vélemény az essence lakkokról. Ha nincs fent a műkörmöm, nekem kb. 2 napig bírják, azonban most bőven megvannak több napon át :). Nagyon szép és élénk színük van és igazi tavaszi árnyalatok, kötelezőek! :)

Essence Blossom etc... 03 My Yellow Fellow



Essence Multi Dimension - 67 Just shout




Nektek melyik a kedvencetek? 

9 megjegyzés:

Dia írta...

hát nekem az a lila nagyon bejön:O nem tudom mit bénáztál azon a képeken nem látszik:)

Lynnie írta...

Hány napja vannak fent a körmök? :) Amúgy egy olyan kékes rózsaszíneset teljesen ugyanígy csináltam én is kb egy két hónapja! :) https://lh3.googleusercontent.com/-bphCgusPgC4/TXIVC_TtlOI/AAAAAAAAAQ4/d5722AGprJA/s1600/P3050186.JPG
ezen a képen ugyan nem igazán látszik a körmöm, de lehet, hogy ki tudod venni belőle. :)

Emese írta...

A lila egyszerűen gyönyörű! :D

Emese írta...

A lila egyszerűen gyönyörű! :D

harmony írta...

yellow!!!!! gyönyörű!!!! :)

sunbeam írta...

A régi körmöket tegnap vettem le, és két hete hétfőn tettem fel :).

stenonis írta...

Az átmenetes nagyon szép lett :) én jó véleménnyel vagyok az essence lakkokról, a multi dimension nálam egy hétig bírja, két rétegben, fedő- és alaplakk nélkül :)

Bikira írta...

az a sárga gyönyörű :) és nekem is megvannak azok a lorás lakkok, a pinket nagyon szeretem :)

Heli írta...

Szia:)
uhh nagyon szépek lettek a körmeid,nekem a favoritom az a lila lett,de sajnos én az átlagnál szerintem kissé ügyetlenebb vagyok körömfestés terén, viszont a essence click and go körmeit azt hiszem én is kifogom próbálni, ha tényleg ennyire jók:)

nézzetek be hozzám:):):)
http://makeupworld-heli.blogspot.com/