22 május 2011

Kék füstös napi smink

Sziasztok! :) Mostanában nappalra már nagyon minimál sminket rakok csak, mert nagyon meleg van. Ezért, ha van alkalom, akkor igyekszem erősebb sminket csinálni és a héten volt minden nap :). Most nagyon tetszik a fekete párosítása minél több színnel, ezért ilyen füstös sminkeket csináltam mindig. Most egy kékeset mutatok nektek, ami az egyik kedvencem lett :).


További képek a folytatásban :)







Itt pedig már puccba vágva :)

Használt termékek:
Arc:
alapozó: Max Factor Second Skin Caramel és Astor HD Ivory
púder: Rimmel Stay Matte

Szemek:
primer: e.l.f. eyeshadow primer
szemhéj: Miss Rosé kék, négyes szemhéjpaletta és L.A. Colors Onyx mono
vízvonal: AVON Super Shock gél állagú szemhéjtus - fekete
szemtus: L.A. Girl szemhéjfilc
szempillaspirál: Max Factor Xperience

Ajak:
rúzs: Manhattan 56E

11 megjegyzés:

Nikolett írta...

vaaaa :OOO az a kék ott középen, úristen beleszerettem!!!!!
Nagyon szép smink lett! :)

sunbeam írta...

Köszi :)).

Babus írta...

széép:)

Jizzler írta...

Határozottan nagyonjó.

TÜNDI ♛ írta...

De jó lett! :) Azt a rúzst én is imádom!

Madrid Angyala írta...

Szép lett. :)
Egyébként a képen van rajtad pirosító? Nekem úgy tűnik, hogy igen, de a terméklistában nem találtam.

bettynova írta...

De pretty vagy! Nagyon jól áll!

Úgy látom lassan mindenkinél elkezdődik ez a kevés smink, mert meleg van időszak :-)

Izabella írta...

Wow! Ez nagyon szupi lett!
http://www.itsbellatime.blogspot.com/

Vivii írta...

Nagyon szép!:)
A rúzsod színe *-*

iamzita írta...

Nem szoktam ilyet, de ezt megpróbálom megcsinálni :)

sunbeam írta...

Hajrá :). Majd tölts fel képet a facebook oldalra :)