15 május 2011

Essence click and go nails

A körmeim mostanában nagyon - nagyon csúnya állapotban vannak, már eléggé el vagyok keseredve miattuk. Nem nőnek, betörnek, széttörnek, stb. Persze a körömágyam is rendkívül száraz, de erre nem ebben a bejegyzésben fogok megoldást találni. Műkörmöket nem szeretnék felrakatni, mert azóta ilyen tropák a körmeim, hogy levetettem őket. Szomorúságom azonban remélhetőleg - egy ideig - véget ért, ugyanis a hétvégi blogger talin a csomagunkban kaptunk egy ilyen click and go körömkészletet. Kicsit olyan érzésem volt, mint amikor általános iskolában mindenféle olcsó műanyag körmöket felragasztottunk a körmeinkre :D.

Én ideiglenes megoldást találtam ezen szett által, el is mondom nektek miért.

forrás: essence.eu
További képeket és a véleményem is megtaláljátok a bejegyzés folytatásában:



Hogy lássátok miről beszélek, amikor azt mondom, hogy tropák a körmeim, lefényképeztem nektek:

Ebben az essence köröm készletben 12 darab öntapadós műkörmöt találunk - igen, az a műanyag tipp-féle. Francia manikűr mintában találhatjuk meg ezt a kiszerelést, ami így néz ki:


Ezután egy kis játék következik, hogy megtaláld a számodra megfelelő méretet, nekem egy ujjamra sajnos nem lett jó egyik sem, így lereszeltem belőle.

Rendkívül egyszerű felhelyezni, csak jól meg kell nyomkodni az a lényege.





Bevallom nektek őszintén, ha ciki, ha nem, hogy nekem nagyon tetszenek! Nem kell órákat ott ülnöm a műkörmösnél, igaz szebbeket készít, és nem kell azon mérgelődnöm, hogy kettétört a körmöm. Szerintem nincs gagyi hatása, nekem kifejezetten tetszik.

A csomagoláson azt írják, hogy 3 napig bírja, nekem az első kézmosásnál lejött egy darab, majd egy nap után még három, de van egy essence studio nails ragasztóm, ami tökéletesen odaragasztja őket. Tehát ez a probléma is megoldva.

Ha rávettem volna magam, hogy csináltassak műkörmöt, mindenképpen szerettem volna egy piros, kicsit hosszabb fazont elkészíttetni. Ezért én befestettem a körmöket pirossal, és így még jobban tetszik.
Nagyon jól érzem magam ezekkel a körmökkel, nem kell azon mérgelődnöm, hogy betörtek a körmeim, és a lakk is lejött vele együtt. Nagyon örülök ennek a csomagnak, biztosan fogok ezután venni belőle!
Szívesebben festem ki ezután valami extrémebbre, ami időt igényel, mert tudom, hogy nem fog letörni :).


Ti próbáltátok már?
A véleményem kifejtésében nem befolyásol, hogy a Primőr Kozmetikai Kft-től kaptam a terméket. 

11 megjegyzés:

Madrid Angyala írta...

Emlékszem, anno én is unokanővéremmel ragasztgattam a mindenféle gagyi műkörmöket. :DD De ennek teljesen normális hatása van, meglepő!
Azt megkérdezhetem, hogy melyik lakk van a körmödön? A pirosra gondolok.
Köszönöm! :)

aries ☆ írta...

Húúú, most nagyon megmentettél! Én is hasonló problémával küzdök körömtéren, bár nekem inkább a munka tesz be neki...
Studio Nails ragaccsal meddig bírja? Plusz, szeretném megtudakolni, hogy milyen az a piros lakk, mert ezer éve nem találok ilyen szép színűt! :)))

sunbeam írta...

Kedden ragasztottam fel a körmöket, a saját ragasztóval még 5 darab van a körmömön, a studio nail-szel szintén 5 db. Még szépen bírják :)

Lora körömlakk van rajtam :)

Timike írta...

Nagyon jol nez ki tenyleg! Piros lakkal tenyleg nem tunik gagyinak. A Lovely-s koromerositoket probaltad? Nekem azok hoztak rendbe, es a vitaminok.

sunbeam írta...

Még nem próbáltam, de tervbe van véve :). Egyelőre most ezek vannak előtérben, olyan szépen lehet lakkozni :)

Timike írta...

Igen, biztos sokkal praktikusabb. Bar en felnek, hogy ugyanugy art a sajat koromnek, mintha mukormos csinalna. Persze, az lereszeli meg minden, de a ragaszto se tesz jot neki. :S Ha sok vitamint szednel es hasznalnal koromerositot, biztos a sajat kormod is megnone ilyen szep hosszura.

Bikira írta...

Tök jó, hogy pont most írtál erről, ugyanis ha minden igaz, akkor éppen most akciós a Rossmannban (820 Ft). Már múltkor is nézegettem, lehet hogy most ki fogom én is próbálni kíváncsiságból.:) Tényleg nem tűnik rajtad gagyinak...

Lynnie írta...

Fúú, egy éve köbö én is kipróbáltam feketében azt hiszem, de engem nagyon idegesített, lehet, hogy én voltam a béna, de mikor beletúrtam a hajamba, mindig belakadtam a körmömbe, a körömágy résznél, mert az a rész nem tapadt teljesen a saját körmömhöz, és ez nagyon rossz érzés volt..De mondom, szerintem csak én rontottam el a felrakást. :) te ezt nem tapasztaltad?

Bikira írta...

Eszembe jutott egy körömápoló lakk, ami nekem szépen rendbe tette a körmeimet: Rimmel Nail Rescue 14 days nail treatment. Baromi jó. Körülbelül olyan állapotban voltak a körmeim, mint a te körmeid és kb két hónap alatt ez és a hajvitamin rendbe tette őket. :)

sunbeam írta...

Lynnie, dede, ezt én is észrevettem :D. Jó is, hogy írtad, mert én elfelejtettem :/.

Fanni írta...

Én személy szerint nagyon ellene vagyok ezeknek a "műkörmöknek"...nem is részletezem tovább, mert sokan megharagudnának. Erősítő lakkból tudom ajánlani a Crystal nails Hardener alaplakkját, anyumnak is szépen rendbehozta a körmeit.