25 május 2011

Én így bulizom

Most egy olyan bejegyzéssel jövök, amelyben egy-két tippet írok le nektek a nyári bulizáshoz.
Mivel lassan vége a vizsgáknak, a sulinak és beköszönt a nyár, a semmittevés - már akinek -, ideje végre kikapcsolni és eljárni bulizni. Gondolom ti is szeretitek magatokat kicsípni és csinosba vágni, de nem mindegy hogyan. Ebben a melegben célszerű jól megválogatni a sminktermékeket és a ruhákat is.





Előszöris... Nem mindegy, miben megyünk el bulizni. Természetesen mindenkinek megvan a maga stílusa, és hiába húz valaki magassarkút, ha egész este azon fog idegeskedni, hogy nem érzi jól magát benne. Állj nyugodtan órákat a tükör előtt, és találd ki mi az, amiben a legjobban érzed magad. Ha inkább lazább a stílusod, nem kell kivágott felsőt csak azért magadra erőszakolnod, mert buli van. Ha inkább nőcis, akkor meg bátran a ruhákkal :). Azért nem kell nagyon kihívónak és erőszakosnak sem öltözni. Szépen csomagold be magad, utána pedig jöhet a smink.

Mivel iszonyat meleg van már, és bulizás, táncolás közben még jobban kimelegedsz, ezért nem célszerű nagyon sok alapozót magadra kenni. Keress egy erős fedésű alapozót, én például most a Max Factor Second Skin-jét használom. Erős a fedése, ám mégis természetes és nem fényesedik ki a bőröm. Persze nagyon fontos a jó alap is. Zsíros bőrűeknek tudok elsősorban ajánlani termékeket, mert én ezeket próbálom. A Clean&Clear shine control krémjével szoktam kezdeni a sminkelést, nekem ez tökéletesen bevált. Száraz bőrűeknek alapnak természetesen másféle krém lesz a megfelelő, de alapozónak kipróbálhatják a Max Factor Smooth Effect termékét. (Csak olyan termékeket ajánlok, amelyeket én már kipróbáltam.)


Ha megvan a tökéletes alap, akkor jöhet az ötletelés a szemsminkre. Én jobban szeretek úgy gondolkozni a sminken, ha már szép, egyenletes az arcom. Ha nincs ötletem, akkor végig nézem a már lementett képeimet, és onnan alakítok át egy sminket. Nem feltétlen figyelek arra, hogy milyen ruhában leszek, persze piroshoz nem fogok rózsaszínt csinálni, tehát az összhangra figyelek, nem a színekre. Én nyáron is szeretek erősen sminkelni, de csak alkalmakra, tehát nappal nem -de nem is erről van szó :). Tudom, hogy nem fog leolvadni, mert jó termékeket használok, amik már beváltak. Sokszor bulizom év közben is, és sosincs problémám azzal, hogy elfolyna.

http://makeupbyroxie.blogspot.com/
http://www.makeupmyday.se/

http://www.makeupmyday.se/

http://www.makeupmyday.se/

http://www.makeupmyday.se/
hiilen.blogg.se

hiilen.blogg.se

hiilen.blogg.se
Ha kész vagy, akkor keress egy nagyobb és egy kisebb táskát. Miért kell kettő? Elmondom :)

A kicsi táskába kell a következő: papírok, telefon, pénz, esetleg parfüm. Pluszban a sminkes termékek. De mik is? Én mindig viszek egy kicsi korrektort, ha javítanom kell az alapon, valamint sosem hagyom itthon a mattító púdert! Enélkül el sem indulok. Szerintem nagyon fontos, ugyanis nem néz ki olyan jól, ha úgy csillog a bőröm, mint egy diszkógömb, és táncolás közben előfordulhat... De nem szokott, mert tökéletes számomra a Rimmel Stay Matte púder! Ezek mellé viszek természetesen rúzst, és egy szemceruzát. Olyan színű ceruzát, amellyel kihúztam a vízvonalam, mert egy idő után azon is frissíteni kell. Fültisztító elkülönítve is viszek mindig, itt-ott javítani. Nekem ezek kerülnek be mindenképp a kis táskámba, amit utána magammal viszek egész este. Fontos, hogy ne legyen nehéz, és túltömve sem, mert ezzel fogok mozogni minden felé, és idegesítő lehet egy idő után, ha nem kényelmes.
asos.com-ról néhány kép:



A nagy táskába pedig mindig rakok váltócipőt! Én a partik alkalmával magassarkúban megyek, és hazafelé jól tud jönni az a lapos talpú, főleg, ha nincs még busz, vagy taxi, vagy akármi és gyalogolni kell. Hajnalban picit hűvös is lehet, tehát egy kardigán is bekerül, illetve még plusz pár sminkes termék, ami általában mindig felesleges :). Illetve ha házibuli van a nagyobb buli előtt, akkor némi ital is elférhet még :). A kulcsomat is itt hagyom mindig, valamint mindent, amit most kifelejtettem :). Ezt pedig leadom a ruhatárban, de azért nagy értékeket ne hagyjatok benne, sose tudni...

Remélem hasznos volt számotokra :). Ti mit visztek magatokkal bulizni?

7 megjegyzés:

Vadpulyka írta...

Én nem szoktam bulizni járni, ha mégis elrángatnak, max tust használok, utálnám ötpercenként nézni a sminkem, hogy jó-e.
Váltócipőt se vinnék, alapból nem veszek fel olyan cipőt, amiben nem tudnék sokat menni, ha úgy adódna. :)

Bikira írta...

Szinte ugyanez. Én imádom a magas sarkút, úgyhogy bulizni szinte csak abban.:) Nálam is előfordul ez a 2 táska megoldás a váltócipő miatt. Én is feltétlen viszek 1-2 sminkes dolgot, mint pl szájfény vagy rúzs,szemceruza stb. Parfüm is mindig van nálam. Harisnyás szezonban mindig teszek el pót darabot. Ja és zenét, mert elég uncsi egyedül zötyögni az éjszakain.:D

sunbeam írta...

Meg zene a készülődéshez is kell :):):):):).

Bikira írta...

És ez milyen igaz.:):) Öltözködés közbe táncolni a legjobb.:D:D

Szandra írta...

Nagyon jó bejegyzés! Csupa hasznos praktikával, nálam ugyanez a menetrend a kis táska- nagy táskával :)

doroffee írta...

Én elég ritkán szoktam bulizni járni, inkább házibuliba, a diszkó nem annyira az én közegem. Ha mégis megyek, akkor csak egy kistáskát viszek magammal... amiben van pénztárca, kulcs, irataim, zsepi, egy toll és egy darab papír, korrektor, zsebtükör plusz az adott sminkhez használt rúzs/szájfény. Nem viszem nagyon túlzásba :). Esetleg mp3-lejátszó, ha egyedül megyek a helyszínre, és unatkozom útközben :P.

sunbeam írta...

Én zenét tuti nem hallgatnék haza fele menet, nem hallanám ha valaki követ, vagy le akar ütni :D