27 május 2011

Barnás köves napi smink, vörös ajkakkal

Az előző, bulis posztom kapcsán eszembe jutott, hogy elfelejtettem közzé tenni az utolsó bulis sminkem. Ez egy igazán felturbózott sminkre sikeredett, utolsó bulink volt a szorgalmi időszakban, így ez volt a cél :). Persze utólag már 1-2 dolgot másként csináltam volna, de hát ebből tanul az ember. Ezért is jó látni a képeket később is, mert tudok változtatni legközelebb :). Most egy barnás füstös szem következik, kövekkel és műszempillával díszítve.

Több kép:









A használt termékekkel bajban leszek, mert már régen készült a smink.
Bronzosító a kedvenc essence termékem volt, a creamylicious trendkiadásból. A köveket az ebayről rendeltem, ahogyan a pillákat is :). A rúzs pedig az AVON színmegújító rúzsa volt, a Garner Shimmer-t láthatjátok a képeken, de a végén a Red Kiss volt az ajkaimon, azzal sajnos nem készült kép :(.

Ti szoktatok köveket használni a sminkhez? :)

7 megjegyzés:

Zsoci írta...

Mivel ragasztod fel a strasszokat?

sunbeam írta...

Műszempilla ragasztóval :)

Babus írta...

jól néz ki:) már régóta tervezem, hogy csinálok köves sminket, de mindig elfelejtem:D

sunbeam írta...

Hajrá Babus :)

Tekla Kocsis írta...

megközelítőleg hányan lettek beléd szerelmesek ilyen szemekkel? :) gyönyörű!

sunbeam írta...

Tekla nem tudok róla, hogy bárki is az lett volna :)), kedves tőled :)

Bikira írta...

Még sosem csináltam strasszal díszített sminket, de mindig is nagyon tetszettek. Nagyon jó az a műszempilla is szerintem. Ja és szép a fülbevalód.;)