08 április 2011

Telitalpú cipők - ötlettár

Amikor újra megláttam a boltok polcain a telitalpú szandikat, akkor fogtam a fejem, hogy jajj, ezek mik? Ötödikes koromban volt divat, kb. 9-10 éve és nem jó emlékek fűznek hozzá :). Emlékszem, anyukám vett nekem egy bőr, kb. 9 centis telitalpút, ami tépőzáras volt és a jobb lábamon rossz volt a tépőzár. A suliban pedig verseny volt és futnom kellett és leesett a lábamról - valami osztályok közötti verseny volt, miért nem volt tesicuccban azt nem tudom. Soha nem fogom elfelejteni, milyen ciki volt. Utána kaptam egy 5 centis telitalpú szandit, annak, hogy örültem :). Na a nosztalgia után, térjünk vissza a jelenbe. Pár éve újra megjelentek ezek a cipők, igazán sosem tűntek el. Idén azonban már találhatunk extra magas sarkú cipőket is, és igen nagy választékban persze. Most már örülök ezeknek, mert irtó kényelmesek és nagyon jól néznek ki. Hiába a magas sarok, mivel az egész talpa tömör, ezért nem kényelmetlen sok-sok óra után sem. Én nagyon megszerettem őket :). Most egy válogatás következik ilyen cipőkből, illetve pár szett :).
Ha megengedtek mér pár személyes hozzászólást, nekem leginkább a bokapántosak tetszenek, extrém magas talppal és sarokkal :). Mint alul az a szépséges kék, Giuseppe Zanotti :).


Lanvin wedge high heels
$1,400 - shopzoeonline.com

Lanvin wedge heels
$1,280 - kirnazabete.com

Wedge sandal
$995 - alexandermcqueen.com

Charlotte Olympia platform wedge
$823 - kirnazabete.com

Charlotte Olympia platform wedge heels
$710 - net-a-porter.com

Peep toe platform pumps
$650 - giuseppezanottidesign.com

235 EUR - my-wardrobe.com







Lanvin platform wedge heels
$1,240 - mytheresa.com

Valentino platform wedge
$575 - bergdorfgoodman.com

Giuseppe Zanotti satin heels
490 EUR - colette.fr

Seychelles platform wedge heels
$95 - nordstrom.com

Platform wedge
$75 - aldoshoes.com

$49 - piperlime.gap.com




Most pedig következzen pár tavaszi szett, amelyeket ilyen telitalpú cipőkkel párosítottam.

Printed top
38 GBP - inlovewithfashion.com

Elizabeth and james blazer
160 GBP - theoutnet.com

Rue21 crochet skirt
$22 - rue21.com

MNG by Mango wedge sandal
$106 - jcpenney.com

TopShop cross body bag
$70 - topshop.com

Pearl earring
45 GBP - notonthehighstreet.com




American Vintage slim fit tee
49 EUR - jades24.com

MuuBaa leather jacket
350 EUR - welikefashion.com

Jeans
20 GBP - desireclothing.co.uk

Jeffrey Campbell wedge ankle booty
$180 - solestruck.com

Lanvin python handbag
$2,520 - net-a-porter.com

Victorian jewelry
$2,250 - langantiques.com

Susan Caplan Vintage vintage earring
475 GBP - matchesfashion.com

Sunglasses round sunglass
$38 - topshop.com




Cap sleeve top
65 GBP - karenmillen.com

Versace cropped jacket
3.550 EUR - stylebop.com

Gray pants
60 EUR - zalando.de

Charlotte Olympia wedge heel shoes
$823 - kirnazabete.com

Proenza Schouler leather handbag
$1,595 - kirnazabete.com

Dorothy Perkins fish hook jewelry
7.50 GBP - dorothyperkins.com

Matthew Williamson plastic shade
$245 - thecorner.com

Chantecaille Sea Turtle Palette
$79 - bergdorfgoodman.com




River Island striped top
13 GBP - riverisland.com

Metal jeans
150 EUR - zalando.de

High heel shoes
$200 - solestruck.com

Marc by marc jacobs bag
$348 - piperlime.gap.com

Necklace
25 AUD - birdsnest.com.au

Sunglasses red sunglass
9.50 GBP - urbanexcess.com




TopShop green top
$60 - topshop.com

Rue21 chiffon skirt
$22 - rue21.com

Blowfish shoes
$49 - piperlime.gap.com

Forever21 shoulder strap bag
$23 - forever21.com

Babette Wasserman rose quartz jewelry
98 EUR - pret-a-beaute.com

Irene Neuwirth hinged bangle
$6,180 - barneys.com

Kendra scott jewelry
kendrascott.com

Ray Ban metal sunglass
$159 - mytheresa.com

Sites-ysl_us-Site
$30 - yslbeautyus.com




Tube top
nofear.com

TopShop cotton skirt
$75 - topshop.com

Lanvin high heel sandal
$1,400 - shopzoeonline.com

Proenza Schouler satchel bag
$2,350 - ssense.com

ASOS beading jewelry
$18 - asos.com

stila cosmetics - make me blush palette
$14 - stilacosmetics.com

Creme Lipcolour in Daze
$15 - topshop.com

Forever21.com - Beauty - 1070220540
$2.80 - forever21.com



Most pedig nézzük mi van az asos.com-on:

link
link
link
link
Hmm, ez egy maxi ruhával is milyen jó lenne :). Nekem ez a kedvencem :)
link
Megmutatom nektek, nekem melyik a három kedvencem, amiket a weheartit.com-on találtam. Ha láttok itthon ilyeneket, akkor sikítsatok :) - mondjuk e-mailben :).

link
link
link
Illetve olyat keresek még, amilyet még neten sem találtam - aminek a pántjai egészen a saroknál végződnek, tehát egészen addig érnek, de persze, csak díszként. Ebay-en volt felrakva képnek, de persze egy olyan cipő sem volt a kínálatban.

Én eddig a Deichmann-ban találtam pár ilyen cipőt, ti láttatok még valahol megfizethető és szép cipőket? Szeretitek a telitalpú szandikat? 

10 megjegyzés:

Kriszti írta...

Nekem is volt patacipőm, azt hiszem ez volt a gúnyneve akkor :) És a Zanotti tényleg szép ;)

Lamilla írta...

Az utolsóhoz hasonló van a H&M-ben (legalábbis képről hasonlít)
http://shop.hm.com/gb/shoppingwindow?dept=DAM_SHOE&shoptype=S 2. oldal alsó sor második.

Lynnie írta...

az a párducoss nekem is az egyik kedvencem! annyira jóóó..:)
vateráról lehet rendelni, 15 és 20 ezer Ft között mozog az ára. De most néztem, és sehogysem találom meg már azt a cipőt.. :(
(csak ha esetleg itthon nem találsz olyat sehol, azért mondom, érdemes vaterán is rákeresni néha..) :)

esztiIi írta...

Én is nagyon szeretem a telitalpú cipőket, mivel nem csak kényelmesek, de nagyon tetszetősek is... :)
A blogomban írtam pont ezekről a cipőkről. (Hogy hol mi a kínálat stb..) Talán érdekes lehet!:
http://esztiii-fashionismylife.blogspot.com/2011/03/nyari-cipo-kereses-1.html
Ha nézelődsz a blogarchívum-ban akkor megtalálod ennek a post-nak a folytatását...

citromhab írta...

Nagyon tetszik ez az összeállítás, máskor is jöhet hasonló. :) Nekem még soha nem volt telitalpú szandám, csak általános iskolában egy telitalpú cipőm, amit holdjárónak csúfoltunk. :D

TÜNDI ♛ írta...

A rószaszín-zöld-szürke összeállítás annyira jó! Én is akarok idén egy ilyen telitalpú lépőt! ;)

sunbeam írta...

Köszi lányok a tippet :))).

Még technopata is volt felénk :D. Nagyon vicces nevei voltak :).

Jizzler írta...

Nagyon üdítő kis összeállítás! :) Alig várom a szandálszezont!
Nagyon irigyellek titeket, nekem telitalp meg platorfm ide vagy oda, nem tudok hosszabb távon ilyenekben botorkálni. :S

virág írta...

A zöldes rózsaszínes meg a virágos szoknyás szett mennyire jó lett!

Amúgy én kiskoromban gyűlöltem az ilyen cipőket és szerintem azok nagyon csúnyák voltak, tök vastag talpuk volt és nagyon bumfordi alakja volt az összesnek, ezek sokkal szebbek meg nőisebbek...

Én is kinéztem csak nem tudom hogy nude-ot vegyek ami peep toe vagy zártat és sötétkék..fonott talpú mindkettő...még hezitálok kicsit :)

Topánka írta...

Jaj ne is mondd, honapok ota meredek a megfelelo darabot - az egesz blogom kezd platform-kereso regennye alakulni :)