21 április 2011

Saját sminkes kollekcióm - rúzsok

Mostanában nagyon rúzsos lettem, így az utóbbi időben elég sok darabot beszereztem, és még párat nem is teszteltem itt a blogban. Ettől a bejegyzéstől függetlenül azokat még tesztelni fogom :). Próbáltam csoportokra osztani a rúzsokat, több-kevesebb sikerrel. Részletes véleményt nem írok róluk, hiszen nagy részükről már készült bejegyzés, az újakat pedig ezután fogom bemutatni.


Ezek a rúzsok sajnos kimaradtak az összképből
A bejegyzés folytatódik:


Az első csoportban természetesebb, nude, barnás színek szerepelnek (ezek maradtak ki az összképből).



1.: Max Factor Experience Sheer Gloss Balm - Sugared Pearl/01 (teszt hamarosan)
2.: Maybelline - Luminous Beige/742
3.: NYX Round Lipstick - Circe/522 (teszt)
4.: Manhattan Intense Moisture & Gloss - 53G
5.: NYX Round Lipstick - Pumpkin Pie/630 (teszt)
6.: Manhattan Intense Moisture & Gloss - 53K (smink S.O.S a Manhattan, vagy bármelyik eltört rúzsodhoz)
7.: L.A. Girl Créme Lipstick - Forbidden Love/532 (teszt hamarosan)
8.: Alverde My best frien ajakrúzs - Jasminder/118 (teszt)

A második csoportba pedig inkább halványabb rózsaszínek kerültek, amik még szintén nude kategóriába tartoznak, illetve két lilás árnyalat is, amelyeknek nem akartam új csoportot csinálni.




9.: essence - Frosted/01
10.: NYX Round Lipstick - Power/629 (teszt)
11.: miss sporty - 1st kiss/071
12.: Manhattan Intense Moisture & Gloss - 56E (teszt)
13.: AVON - Suede/1105 (kicsit lilásabb árnyalat, mint a képen)
14.: Alverde - Tula/120 (teszt)

Most pedig kemény rózsaszínek következnek :).


napfényben

itt pedig elbújt a Napocska
15.: NYX Round Lipstick - Strawberry Milk/595 (teszt)
16.: L.A. Girl Créme Lipstick - Secret Admirer/536 (teszt hamarosan)
17.: NYX Round Lipstick - Sky Pink/579 (teszt)
18.: NYX Round Lipstick - Narcissus/509 (teszt)
19.: essence - Kiss You/43
20.: Manhattan Perfect Creamy & Care - 57D (teszt)
21.: Miss Rosé - 11 (teszt - rózsaszínesebb, mint képen, a tesztben élethűbb)
22.: L.A. Colors - Pink Parfait/361 (teszt)

A rózsaszínek után most pirosas, narancsos árnyalatok jönnek, illetve egy barnás-vöröses, amelynek szintén nem készítettem új kategóriát.




23.: NYX Round Lipstick - Vitamin/626 (teszt)
24.: Manhattan Intense Moisture & Gloss - 53Q (teszt)
25.: NYX Round Lipstick - Femme/643 (teszt)
26.: Manhattan X-treme Last & Shine - 53Z (teszt)
27.: Milani - Cashmere/208 (teszt később, amikor megérkezik a társa:))
28.: Nyx Round Lipstick - Nymphus/519 (teszt)

Meglepődve tapasztaltam, hogy a barackos/rózsaszínes/korallos árnyalatokból ennyi van.





29.: Manhattan Be Natural Be Glamorous - 39W (teszt)
30.: NYX Round Lipstick - Orange Soda/588 (teszt)
31.: Astor Kiss and Go - Sunkissed/200
32.: Maybelline - Iced Rose/18 (teszt hamarosan)
33.: Manhattan Be Natural Be Glamorous - 53W (teszt hamarosan)
34.: NYX Round Lipstick - Indian Pink/550 (teszt)
35.: Catrice absolute moisture - Soft Coral/130 (teszt hamarosan)
36.: Barry M - Peachy Pink/147 (teszt hamarosan)
37.: Rimmel - Crush/202 (teszt)
38.:  L.A. Girl Créme Lipstick - Pure Ecstasy/545 (teszt hamarosan)

És végül az újdonsült kedvenceim, a fuksziák és hasonló árnyalatú kemény pinkek.




39.: NYX Round Lipstick - Lousiana/634 (teszt)
40.: Miss Rosé - 10 (teszt)
41.: Wet n Wild - Hot Paris Pink/520 E (teszt hamarosan)
42.: Maybelline - Fuchsia/04G (teszt)
43.: Miss Rosé - 20 (teszt)
44.: AVON - Fuchsia Fever (teszt)
45.: NYC - Blue Rose/405B (teszt hamarosan)
46.: L.A. Girl - Sexy/542 (teszt hamarosan)

Egyelőre ennyi :). Ezek a rúzsok várnak még tesztelésre:

Hamarosan ezekkel is jelentkezem, melyik érdekelne elsőként Titeket? :)
Nektek mi az éppen aktuális kedvenc rúzsotok?

20 megjegyzés:

citromhab írta...

A fukszia - "kemény pink" kategória a kedvencem, nagyon szépek. Az én aktuális kedvencem az Isadora Nougat, de várom a lelkes trónkövetelőket. :D

Lamilla írta...

Húúú, pont három LA Girls rúzs tetszett meg, úgyhogy kíváncsian várom a teszteket :-) Nem szoktál elfelejteni rúzsokat? Csak mert olyan sok hasonlód van? :-)

sunbeam írta...

A sok hasonló leginkább a netes rendelésekből adódik :/.

samelike írta...

Nagyon imádom ezt a bejegyzést! Nem hittem, hogy ennyiszer szerelembe esek, de most nagyon sok kedvencem lett. Manhattan Be Natural Be Glamorous - 53W és a Barry M - Peachy Pink/147 remélem hamarosan jön róluk teszt, ezek tetszett nekem a legjobban. :)
Nagyon szép kis gyűjteményed van, köszi, hogy csináltál róluk bejegyzést!!!!!

sunbeam írta...

Örülök, hogy hasznos volt :)). Igyekszem a tesztekkel :)

Katie írta...

Imádlak, amiért megcsináltad ezt a posztot! Le a kalappal a képekért, a kitartásodért és a részletességért. Nagyon nagyon nagyon hasznos poszt! :D

sunbeam írta...

:D Köszi :D Melós volt, de megérte :). És én is látom, hogy nincs szükségem új színre :D. Max vörösre :D

suzie írta...

Beszabadulnék közéjük, de annak te nem örülnél!:D

sunbeam írta...

Gyere suzie :DD

Timike írta...

huha te aztan tenyleg ruzsmanias vagy :O :D

Fruh írta...

nem értem hogy tudsz ezek közül választani... amúgy meg imádom az összeset :D

sunbeam írta...

Fruh, mostanában előre kiválasztok egyet és ahhoz sminkelek :)

TÜNDI ♛ írta...

úristen! :D imádom őket, írtam is belőle egy listát :)

sunbeam írta...

melyek tetszenek Tündi? :)

Roni írta...

nekem is rengeteg tetszik és majdnem mind egytől egyik NYX. honnan szoktad őket beszerezni? netes rendelés vagy müller?

sunbeam írta...

eleinte cherry culture-ről rendeltem, de mostanában már csak ebayről :)

Bogca írta...

Na most jutottam el odáig hogy végigbogarásszam az összeset, annyira jó hogy ennyi rúzsod van! :D Én mindig lenyalogatom 10 percen belül az összeset :( A fuksziák tetszenek a legjobban, valszeg azért mert nekem az nem áll jól. :D

Anna írta...

Szia, ez a bemutató nagyon hasznos volt, köszi! Már régóta nézegetem a NYX rúzsokat, de sosem tudtam színt választani.
Már olvasom a blogod egy ideje, de csak most jutottam el odáig, hogy kommenteljek is:)
Ha van kedved, nézz be a blogomra:

http://annasbeautybox.blogspot.com/

E73 bioarcapolas blog írta...

Egy szóban : GYÖNYÖRŰ
Mert szóhoz sem jutok :)))

Dorina ! írta...

Sziasztok!
Mindenhol keresek ilyen rúzst, de sehol se találok. Tudnárok nekem oldakat vagy boltokat, ahonnan rendelni, venni tudok? Előre is köszönöm. :3 ☺