08 április 2011

NYC már itthon is!

Nem tudtam, hogy vannak ilyen tervek, hogy a New York Color már itthon is kaphatóak legyenek, így igen csak megörültem, amikor megláttam a Rossmann polcain. Az essence új kollekcióját akartam megnézni, de a NYC logó azonnal elterelte a figyelmem. Sajnos listát egyelőre nem találtam, hogy hol lesz kapható, de Szegeden a Passage-on és a Klauzál téren is van, tehát szerintem majdnem minden Rossmann-ban lesz, DM-ről sincs információm.

Szerintem: nagyon kedvező áron kaphatunk jó minőséget és új, trendi színeket. A narancsos, zöldes matt szemhéjpúderen át a fukszia rúzsig minden van. Bőrszínhez igazodó alapozó, 1300 Ft., púderek 900-1000 Ft., rúzsok 649 Ft., szájfények 7-800 Ft., stb... Mindenkinek ajánlom, nagyon jó termékek! Rúzsokat már nem mertem venni, hiszen annyi van, de egyet muszáj volt elhoznom :). A szájfények meglepő módon jól pigmentáltak, de elsőre kicsit ragadósak. A szemhéjpúderek pedig szintén nagyon jól fednek :).

Nagyon örülök, hogy végre egy újabb jó és jutányos áru márka jutott el hozzánk!

Ma kaptam még egy csomagot az L.A. Makeup-tól is, gyönyörű, színes palettával és neon rózsaszín rúzzsal! Ezeket is gyorsan leteszteltem, és szuperek! Annyira tavaszi színe van ennek a csomagnak, hogy már ha ránézek, akkor jobb kedvem lesz :).

Íme egy gyors kép, kíváncsi vagyok, szerintetek melyik termékről csináljak először tesztet :). Egy L.A. Makeup és egy NYC terméket mondjatok nekem :).

9 megjegyzés:

TÜNDI ♛ írta...

A neonpink rúzst akarom látni azonnal a szádooon! :))

aries írta...

Rúzst, de tüstént! :D

sunbeam írta...

Milyen kis hevesek lettek az olvasóim :D

MuhlMerc írta...

LA makeup paletta :D ezt a színkombinációt szeretném én is megvenni!

Jizzler írta...

Éjjó, én ma voltam két Rossmannban is, de nem volt L.A. (Sőt, még akciós magnebé se.)

sunbeam írta...

Jajj Jizzler, lehet félreérthetően írtam, bocsi :/
L.A. Makeup nincs Rossmannban, se DM-ben, csak a kijelölt boltokban, pl. Pesten, Debrecenben. http://www.lamakeup.eu/uzletek

Ms.Xixin írta...

L.A palettára szavazok:)

doroffee írta...

Jéééézusom... már így is sok termék/márka van a kipróbálandós listámon, erre itt van ez is... a pénztárcám meg nem lesz vastagabb... :D...

miriMAC írta...

én is láttam már a Passage-on, de még nem vettem semmit tőlük...
a rúzsok érdekelnének...